Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen, så utrolig trist at det ikke gikk bra for dere. Og jeg bøyer meg i støvet for din positive holdning, du er en sånn person som gjør meg glad og optimistisk!!!

Jeg håper at du får full klaff på eksimoene dine!!!!

Kan du sette de inn ved neste syklus allerede kanskje? Spennende!

Jeg venter på evalueringsbrev fra Medicus, spent på hva som står der. De har aldri sagt noe om at det bør gå bra med oss tilslutt, kanskje jeg kan spørre om det.

Jeg spurte litt ift innsetting etter en dag, men hun jeg snakket med hadde ikke hørt om det, mente det var spesielt...

Har du bestandig satt inn to egg?

Masse lykke til videre i prosessen, klem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140940319-sitron-72/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei kjærevene,

takk for skryt!! :) Var jo trist og lei meg noen dager da jeg skjønte det ikke gikk veien, men man kan jo ikke grave seg ned heller. Mannen min og jeg snakket om det - rart hvor fort det snur. Fra å tro at det aldri går til å bli bombesikker på at det går på null komma niks. Hjernen er rar... Og har verdens beste mann, så tror det uansett er helt umulig å klare være sur og lei seg lenge rundt han. Heldige meg!

Synes også det er litt rart at de virker så innmari sikre i sin sak i at de skal lykkes til slutt. De sa jo absolutt ikke dette til å begynne med, da var det litt sånn "får se det an hvordan det går" osv, men spørs om de har fått for deg/tror/vet det går bra til slutt i og med at det går bedre og bedre hver gang? Prøver ta det med en liten klype salt, og har i tillegg begynt å sniffe litt på adopsjon nå, greit å ha litt "flere bein å stå på".

Tror nok at det kanskje er litt uvant å sette inn dagen etter befruktning ja, men de har visst gjort det med flere i år og det har gått bra. Har forresten Erling som lege. Synes han er utrolig dyktig! Han sa han har et par ess i ermet om frys ikke funker, så lurer på hva han har tenkt å prøve neste gang, hehe.

Setter inn frys i ca medio desember i naturlig syklus (så sant de overlever tiningen, da), så det blir en ny erfaring. Blir jo som å leve helt vanlig med det lille unntaket at man hiver inn/opp et par egg. :)

Ser av profilen din at dette er andre perioden din med prøverør. Var du på Medicus sist også? Det gikk jo tydeligvis veldig bra!! :)

Vi får holde følge fremover - lykke til du også!

God helg & klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140940319-sitron-72/#findComment-140941258
Del på andre sider

Hei og takk for svar.

Første runde holdt vi til på Haukeland, Bergen. Det er jo 6 år siden, og vi var begge så ferske og hadde lite peiling på hva vi holdt på med så jeg fulgte ikke med på samme måte som nå.

Vi fikk ut 18 egg da, fikk ingen på frys, fikk satt inn to. Ble overstimulert den gang, men fikk tilslutt to flotte gutter. Jeg var egentlig sikker på at jeg hadde pco, men det passet ikke med prøvene, så det ble uforklarlig barnløs vi fikk til diagnose. Sjekket at egglederene er åpne, og alt er vel md mannen.

Det ble ikke stilt spørsmål om et eller to egg, glad for at vi fikk inn to nå.

Jeg greier ikke huske om jeg tok så mye vitminer etc, men jeg tok iallefall folsyre. Men Medicus har fått oversendt papirene mine, så jeg håper at de finner på noe lurt. Er bekmret for at alder og kvalitet på eggene mine har redusert sjansene våre til det minimale....men vi har jo to forsøk igjen,og kommer nok til å gåfor dem.

Jeg har heldigvis også en fantastisk mann som støtter og trøster. Han er helt innstilt på 3 forsøk, og går det ikke da så gir vi oss. Jeg er mer usikker...det var vel han som hadde lyst til å prøve igjen, jeg har egentlig lagt det meste bak meg. Men når vi begynte kjenner jeg at det er jeg som blir mest hektet, og strever med tanken på å gi meg hvis vi ikke skal lykkes denne gangen. Men jeg vet jo at vi skal være så glade og takknemlige for de vi har fått, og så får jeg vel slå meg til ro med det.

Så bra at dere har tenkt på adopsjon, det er jo helt klart et flott alternativ. har mange tanker og erfaringer fra det, kan ta det på pm hvis du er interessert. Og det er jo faktisk mange som har lykkes når de har bestemt seg for å gå for det =)

Så du skal se at plutselig blir du mamma til flere på en gang!

Masse lykke til, blir spennende å følge dere videre i fryseforsøket.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140940319-sitron-72/#findComment-140946079
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...