Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hva skal man gjøre når media, folkehelseinstituttet og helsedirektoratet anbefaler gravide å ta vaksinen. Det er nå ikke tillatt i tyskland og Frankrike, kvikksølvet kan skade fosterets nervesystem. Var hos legen min og fikk anbefalt vaksine, jeg ytret bekymring om kvikksølv-innhold. Han svarte at- kvikksølv får jeg uansett i meg gjennom maten i større doser. Men det er uorganisk kvikksølv sa jeg, organisk kvikksølv går rett gjennom blod og hjernebarrieren og inn i hjernen. Den type eksponering av kvikksølv for et foster, kan i stor grad hemme produksjon av myelin( fungerer som en isolasjon rundt nervetrådene, akkurat som gummien rundt en ledning for at EL ikke skal gi deg støt ol.), spasmer,autisme og kreft( som en senvirkning) kan være følgene av å vaksinere seg. Etter å ha sagt dette til legen, satt han stille en stund og så sa han at valget var mitt, men mente at for å være på den sikre siden så burde jeg gjøre det. Jeg måtte ikke lytte til skremselspropagende... Så hva er det værste barnet kan eksponeres for, svineinfluensa, eller vaksine ( som ikke virker før etter 3 uker og man i denne tiden få influensa)? Og er man på den sikre siden når man svinevaksinerer seg eller er det bare noe vi har blitt "hjernevasket" til å tro?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Når jeg leste innlegget ditt kunne jeg ikke hjelpe for å tenke at du allerede har svart på det selv. Du vet allerede svaret som passer best for deg. Og apropos skremselsprop. det er vel måten media hauser opp stemningen og skaper skrekk hos folk. Masse vaksinere hele landet, jeg ler meg i hjel. Stol på din egen dømmekraft heller du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå