Gå til innhold

skal i gang med 1 forsøk, spm om egguttak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Te meg sa de at et antall på mlm 5 og 10 egg er topp. Dersom man har veldig mange egg så er ofte kvaliteten ikke så bra som ved få. Vanligvis så kommer det jo bare ett egg pr måned.

Jeg synes ikke det va ille med uttak. Fikk jo smertestillende og beroligende og viss jeg hadde behov for mer så va det bare å si fra. Jeg kjente jo at de holdt på men ble egentlig bare mest trøtt. Dessuten varer ikke selve uttaket særlig lenge. Bare noen minutter. Så dette går så fint ska du se. :)

Masse lykke til iallefall. :)

Hos meg har det variert litt, men det går alltid greit.Noen ganger kjenner jeg ingenting, andre ganger kan man kjenne det røkke litt i eggstokkene. Synes det er fasinerende å ligge og se på nålen som stikker inn i eggposene. Utrolig opplevelse egentlig. Får du ubehag kan de noen steder kjøre opp medisinene.... Morfin hjelper :-) Og pust godt!

Dette går bra!

Som Nurket sier; ingenting å grue seg for, det går alltid greit. Og fascinerende å følge med på at de henter ut egg. Slapp helt i kroppen.

Det jeg synes er verst er at jeg føler meg (les: er) smådopa, gulvet gynger litt når jeg går, blir trøtt og husker så og si ingenting av hva som blir sagt etterpå. Så lurt å få mannen din til å innprente seg alt som ble sagt og gjort (inkludert av deg selv) og deretter fortelle deg, hvis du vil ha full oversikt i etterkant, hehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...