ellynn Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Her i hus er det skikkelig kos med morgen-, og kveldsflaska. Frem til nå har det vært mme, men kan vi ikke begynne med vanlig melk snart? Og kan den varmes i mikroen, slik at den ikke er iskald?
Mor Løvehjerte Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Ja, fra 1 år kan barna drikke vanlig kumelk. Om du velger å servere den kald eller litt temperert, velger du selv. Vi har gått mer og mer over til kald melk, siden det er det som er vanligst å servere her i landet, men det velgerman jo helt selv.
mamarama og lille banan Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Vi begynte med kumelk til poden da han var 11,5 mnd. Han sluttet å drikke mm da han var 8 mnd, og ville ikke ha mme. Måtte pøse på med masse grøt. Merkelig nok synes han kumelk er godt, særlig når den er kald! Men han får det bare til måltidene ca. 2 ganger om dagen, ellers er det stort sett vann.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 jeg ammer ennå litt, men har lurt på om han skal få varm melk til kveldskos når min melk tar slutt.. Men i såfall kommer jeg til å varme den i vannbad! Mikroen ødelegger strukturen i melken osv, det kan være direkte helsefarlig... + selvfølgelig mye annet negativt. Vi er i mot mikrobølgeovner, spesielt når det er mat/drikke til barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå