Gå til innhold

Kom med morsomme ting som folk har sagt! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en bekjent som sa:

"Jeg gidder ikke trene lengre enn en måned for jeg blir lei når jeg får så god kondis!" Da måtte jeg le litt da :)

Så var det en annen person som sa til meg:

"Jeg kan ikke trene så masse (øvelser fra fysioterapeuten) for da blir jeg styggsvær!!" Da holdt jeg på å dø av latter :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"det er ikke nødvendig for meg å trene, for jeg er tynn nok"

kom fra en ja, TYNN, men særdeles utrent kollega. Prøvde å forklare henne om helsegevinsten og at det er ganske pent å være trent selv om man er slank i utgangspunktet, men hun stod på sitt.

hehe, så vi feite får trene :D

Skrevet

Søstra til venninna mi fortalte om en gutt som hadde gjort noe dumt; Og da hadde han ikke mye høy i hatten!

(er ikke så lett å få med seg alle ordtakene, hehe)

Skrevet

Ei venninne av meg var rimelig oppgitt over en gutt i klassen som ikke akkurat var "smarteste kniven i skuffen"

Skrevet

Jeg bodde med ei for noen år siden som hadde sine guldkorn:)

Hun fortale oss om hennes sommerferie da hun hadde ligger på deilige svalbard og sola seg.

Ellers hadde min svensktalende mann en morsom en förste gangen han mötte mamma:)

Mamma: Jasså , det er du som er ****! Det var hyggelig å möte deg!

Mannen min: Bare Deilig!!!

Hahaha, det var för han ble god til å snakke Norsk:)

Skrevet

Haha, leste noe på anonym nå!

"Traff spikeren i hode!"

Lurer på hvordan gikk med personen som fikk spikeren i hodet.. :P

Skrevet

Kom på en til. Ei venninne ble småhysterisk fordi hun var redd for at håret skulle ta fyr. Grunnen var at hun tok hårspray i håret ETTER at hun hadde fønet det.

Skrevet

Jeg pratet med en blondine, ikke det at det egentlig har noe med saken og gjøre, da jeg var gravid og hun skulle forklare meg hvor mange prosent sjanse det var for å få gutt og hvor mange det var å få jente. Det skulle være 51% sjanse for å få gutt men hun var usikker på hvor mange prosent det da ble å få jenter. Derfor endret hun gutteprosenten til 49 for da ble det ca. 48% med jenter!

Slå den!!

Skrevet

Jeg var student for noen år siden og da hadde jeg en medstudent med noen gullkorn:

"Må man spole tilbake dvden før man leverer den inn??"

" Er minibanken åpen om natten?"

Hun hadde mange, men det var disse som datt inn i hodet nå..

Skrevet

En venn skulle holde takk-for-maten tale på julebord, han var litt småbrisen og rotet litt med navn. En annen kommenterte dette "Nei, nå tror jeg det går rundt for deg". Hvorpå vennen min svarte: "nei, en ting skal være sikkert", pekte på hodet sitt, "her inne står det bra stille!"

Jaja, ikke så enkelt med litt alkohol innabords.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...