LillePersille88 ? Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 ..men gud så utålmodig jeg er!! IKM er ikke før i uke 47, mellom mandag-torsdag. Over en uke til jo! Hehe.. Det er lenge det.. Håper det går denne gangen:) Ønsker dere alle sammen ei god helg! Selv har jeg arbeidshelg, men tenker ikke mindre på om det er noe på gang inni magen min for det:P HåperHåperHåper!! Hva er deres planer for helga da?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Da har vi IKM samtidig. Og er like utålmodig, hehe. I morgen skal vi sikkert dra på tur et sted. Tenkte å ta med ungene (Gutter 5 1/2 og 8)på kino, men da jeg har svineinfluensa på retur og ingen andre i familien har blitt syke skal vi holde oss unna folk. Søndag er det sjakkturnering for størstemann så da er vi med og ser på.
J -76 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 God helg til deg også, tvi tvi tvi med IKM!
LillePersille88 ? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2009 Så artig at vi har IKM samtidig:) Får håpe vi sitter med positiv test om nesten 2uker da:) Er kanskje litt greit å holde seg unna folk en liten stund da ja:) Lykke til til dere begge to, satser på at det går denne gangen! Hvor koselig hadde det ikke vært å være gravid i juletiden da?
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg slenger meg på her. Er 4 dpo idag. (egentlig 4-6 dpo litt usikker på når EL var) og har IKM onsdag i uke 47. Har egentlig ikke noen særlig trua denne pp, men man vet jo aldri..... Lykke til jenter
LillePersille88 ? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2009 Synes tiden etter EL fram til IKM er så spennende, men den er også litt slitsom egentlig.. I alle fall den siste uken før, man blir jo helt tullete enkelte ganger av å tolke mulige symptomer osv.. Bare jeg får litt oppblåst mage, tisser litt oftere enn vanlig osv, så er det på'n; "Er jeg gravid?" Hehe.. Men det er ganske spennende da! Helt til den f******* tanta kommer og ødelegger alt!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Det klikker for meg snart! 2-3 dpo og testene mine brenner i skapet. Men skal i hvert fall vente til den 15. eller noe. IKM er 19. såvidt jeg har fått til å regne ut. Blir jeg gravid nå er jeg vel sånn passe dårlig i jula, tenker jeg! Fet mat og 1. trimester går ikke sammen for meg. Men jeg har ikke vondt av å hoppe over noen pinnekjøttmiddager i år etter all overdrivelsen med julebord etter julebord i fjor. Hva i all verden skal jeg gjøre for å få tankene over på noe annet? Bare baby står i hodet på meg, har begynt å snikommøblere og lage mer plass. (Samboeren syns jeg har blitt helt skrullete så her må man gå forsiktig fram).
LillePersille88 ? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2009 Hehe:P Jeg synes det er fryktelig vanskelig å få tankene over på noe annet, alt minner om graviditet og baby. Jeg dekorerer barnerommet hele tiden, i tankene vel og merke:) Tenker allerede på navn, ser på nettet etter vogner osv. Koselig å fantasere, tenke på hvordan babyen vil se ut, dåpen, de første orda, de første tennene, barnehage, skole, hvordan personlighet den får, tenårene, konfirmasjon og alt det der.. En dag skal det bli realitet! Tenker jeg skal teste den 18, tidligst den 16., dersom tanta ikke skulle dukke opp. Den 18. er dag 30 i syklusen min, og er som regel da TR kommer. Men, vi får satse og håpe og be og krysse fingrene for at TR holder seg unna denne gangen, og tar ferie i 9mnd!! Det har hun bare godt av!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Akkurat sånn jeg driver på! Måtte virkelig ta meg sammen, for samboer ble helt stille til slutt. I mange dager. Han syntes jeg brukte opp svangerskapet før vi fikk begynt. Og det er jo litt sant, vet jo at man blir fort lei når man først er gravid, så bør liksom holde igjen.
LillePersille88 ? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2009 Har du barn fra før? Jeg har ingen, enda:) Men kan tenke meg man blir lei ja, i alle fall på slutten når det begynner å bli tungt, og alt man vil er å få ut babyen:P
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Jeg har to fra før, og sambo har ett, så vi er vel garva. Men det er snart seks år siden minstemann, så føles litt som å begynne på nytt. Tror jeg har glemt alt slitet og idealiserer svangerskapet. (Har kronisk bekkenløsning, så lett blir det ikke). De siste ukene er verst, spesielt når termindagen kommer og går uten at noe skjer. Da tror du oppriktig at du skal gå sånn bestandig. For når den ikke kommer DEN dagen er det ingen som vet når, nemlig! Komisk.
LillePersille88 ? Skrevet 7. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2009 Hehe, hadde vært noe å gått høygravid resten av livet ja! Hahhaha.. *FlirerLittHøytForMegSelv*
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Seriøst, det er sånn! Mamma måtte gjenta flere ganger for meg da jeg passerte termin med førstemann: "du skal ikke gå sånn bestandig, jeg lover." Lol. )) Og det var enda jeg visste at termin var feil og at jeg skulle gå lenger. Når legen har sagt 29. MÅ jo ungen komme 29!
LillePersille88 ? Skrevet 8. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 8. november 2009 Hehe, bra at han kom ut til slutt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå