Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor det plutselig er et flust av innlegg om ørner? Skjønner ingenting..!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Fordi det er et par middelaldrende kjerringer med særdeles dårlig og infantil humor her som holder det gående, og ikke vet å avslutte mens leken er god. Jeg blir helt matt. Ser de for meg, de hjemmeværende husmødrene med alt for lite mening i livet sitt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 " - Ørnen tek ikkje ungar!!!" Sitat fra filmen "En håndfull tid"
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Sa den sure bedreviteren som tross alt selv ikke har noen større mening i livet sitt enn at hun sitter på bim/dib en lørdagsmorgen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Skjønner ikke hvorfor man skal slutte mens ørnen er god..?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Hva i all verden var utgangspunktet i denne ørnen her da??
soleia Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Ingen som vil opplyse deg? Var eit innlegg om ei som såg ei ørn sirkle over barnevogna og vart redd. Det kom då fram at det er totalt uansvarleg å late ungar ligge ute i barnevogn å sove. Om ikkje ørna stuper ned på verandaen, så kan det komme ein elg eller eit psykiatrisk tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Hallo?? Jeg er 24, full jobb og full av gjeld, og jeg syns ørn er fantastsik morsomt! Ikke kall meg gammel, da prakker jeg ørnen min på deg!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Mhm!! Fulltidsstudent og snart tobarnsmamma her, på 26.. Ørn? FESTLIIIIIG :DDD Så det.. Blir pusset en del ørner på deg om du kaller oss gamle >:-)
_Løvemamma_ Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 "Fordi det er et par middelaldrende kjerringer med særdeles dårlig og infantil humor her som holder det gående, og ikke vet å avslutte mens leken er god. Jeg blir helt matt. Ser de for meg, de hjemmeværende husmødrene med alt for lite mening i livet sitt. Anonym " Kom over det. Du kan få kreft i magen av å være så sur og bitter. Livet mitt er forøvrig stupfullt av mening, dessuten kommer jeg til å leve minst 5 år lenger bare fordi jeg har ledd så utrolig mye av disse ørne innleggene Dessuten er jeg bare ca halveis til middelaldrende og hverken hjemmeværende eller husmor.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Har vært på BIM fra og til i 4 år, og må si at Ørnehumoren her inne rett og slett har vært god underholdning:-) Har ikke lagt inn et eneste ørneinnlegg selv da. Sjelden jeg har ledd så mye, det er jammen oppfriskende!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 Var vel nok eit kvinnfolk som trudde ein slomåse var ei ørn! Skjer støtt og stadig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå