JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hei! :-) Jeg fikk lilleprinsen min for snart 3 mnd siden og var da på utvidet UL med duotest fikk et bra svar og droppet fostervannsprøven, jeg fyllte 42 år like før terminen og lillegutt er frisk og fin! :-). Det jeg lurer på er om man blir gravid igjen og man tar utvidet UL og duotest da også kan oppleve å få enda bedre svar på duotest enn det man fikk ca 1 - 2 år før? Eller er det slik at man da automatisk får et dårligere svar? Håper dere skjønte hva jeg mente! :-) Tenker på å prøve på en til om ca 1 års tid! :-)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Nei det er ikke automatisk at du vil få dårligere odds i neste svskap. Blodprøve-svarene vil jo varierer fra svskap til svskap. Og alderen er jo bare en av parametrene som regnes sammen til forhåndstallet.
JenteOgGutterMamma! Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 Hei og tusen takk for svar! :-) Gratulere så masse med gravidieten! :-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå