Blind Gudinne Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Til daglig bruker jeg after 5 ( tidligere 5th avenu) av Elizabeth arden. Til fest bruker jeg Sculpture av Nicos ( den er desverre ikke å få tak i NOrge, men strawberrynet har den!)
mamma >to gull Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Burberry - Brit Dolce & Gabbana - One Versace Britney Spears (husker ikke hvem det er, men turkis flaske veldig god faktisk)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Cerruti 1881, gul/oransje farge.
xxxJulianexxx Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Midnight Fantasy, Britney Spears Bright Crystal, Versace Pluss mange andre. Liker også de fleste sommerduftene til Escada, men de er alkoholfrie og sitter ikke så lenge på huden.
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg liker veldig godt DKNY Be Delicious Green Apple og Fresh Blossom. En annen favoritt er Chanel Chance.
lillepixie Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Flowerbomb av Viktor&Rolf og Daisy Marc Jacobs
TurboPrinsessen:-) Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 uff, jeg er skikkelig dårlig på det.. brukte mye før, nå glemmer jeg det rett og slett - av og til jeg husker på det før jeg skal på fest e.l. Før jeg ble gravid brukte jeg Noa, liten rund flakse. Synes den er kjempe god. Etter at snuppa kom synes jeg ikke den var så god på meg. Tenkte imidliertid å prøve på nytt - KAN jo være at parfymen var gammel.. hehe Den jeg har i kjøleskapet nå heter Romance.. husker ikke hvem som har den...
Cat.68 Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Kjøpte en fantastisk parfyme nå som heter "insolence" av Guerlain Helt nydelig!!!
SuperGlad Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Escada Lacoste- Touch of Pink Miracle Naomi Cambell - night et eller annet.
ツ Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Tror det er vanskelig å anbefale andre parfymer jeg da man må gå til et parfymeri, og prøve seg frem Lukter har mye med menneske som person å gjøre tror jeg, ;0) samt farver ( hår, øyne etc) Jeg ble selv anbefalt Laura i fjor, da den lukter godt... men...den lukten passer liksom ikke meg likevel... ( er mørk, mørkt hår, brune øyne - men norsk Er min erfaring da
hellohello:-o Skrevet 7. november 2009 #12 Skrevet 7. november 2009 Jeg bruker chloe narcisse. Elsker den.
frk Nilsen Skrevet 7. november 2009 #13 Skrevet 7. november 2009 Bruker hypnotic poison fra Dior, rød rund flaske med sort topp. Den er ganske tung og krydret så den passer nok ikke for alle. Har mørkt hår og kler mørke farger.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Flowerbomb - Viktor & Rolf She - Giorgio Armani
Ronja&Odin Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 davidoff summer (men den selger de ikke lenger) men alle davidoff sine parfymer lukter som himmelen da;o)
Klar Som Et Egg Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Chanel Chance, eau de fraiche til daglig, lett og frisk som passer til mitt blonde vesen :-) Til litt finere har jeg faktisk også Chanel Chance, men en annen variant, litt tyngre, men ikke for tung. Passer godt til oss som er blonde og ganske lyse i huden!
Fru.Antonsen Skrevet 7. november 2009 #18 Skrevet 7. november 2009 Ta kontakt med LR health and beaty og få prøver derfra Min personlige favoritt heter Gabrielle
Lilith Skrevet 7. november 2009 #20 Skrevet 7. november 2009 Chanel no. 5 og Cool Water, Vanderbilt hvis jeg har dårlig råd. Har lyst på en ny flaske One av Klein.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2009 #21 Skrevet 7. november 2009 Jeg bruker "D&G the one"
Ugl@ Skrevet 7. november 2009 #22 Skrevet 7. november 2009 Dolce & Gabbana - One Laura Green Tee fra Elizabeth Arden de jeg kommer på nå....
Hildemor fra vest Skrevet 7. november 2009 #23 Skrevet 7. november 2009 Har alltid vært veldig glad i parfymer spesielt de litt søte/friske som Angel og Light Blue men nå har jeg gått tilbake til "Mamma parfymen" som ungene mine kaller den, Calvin Klein sin Eternity, fått mye skryt av den, dufter rent;-)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #24 Skrevet 7. november 2009 Escada , eller Bright Crystal fra Versace
PAVEEL Skrevet 7. november 2009 #25 Skrevet 7. november 2009 Akkurat fått meg ny, og jeg elsker lukta av den! Giorigo Armani, Diamonds intense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå