Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken anbefaler dere meg å kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til daglig bruker jeg after 5 ( tidligere 5th avenu) av Elizabeth arden. Til fest bruker jeg Sculpture av Nicos ( den er desverre ikke å få tak i NOrge, men strawberrynet har den!)

Skrevet

Burberry - Brit

Dolce & Gabbana - One

Versace

Britney Spears (husker ikke hvem det er, men turkis flaske veldig god faktisk)

Skrevet

Cerruti 1881, gul/oransje farge.

Skrevet

Midnight Fantasy, Britney Spears

Bright Crystal, Versace

Pluss mange andre. Liker også de fleste sommerduftene til Escada, men de er alkoholfrie og sitter ikke så lenge på huden.

Skrevet

Jeg liker veldig godt DKNY Be Delicious Green Apple og Fresh Blossom. En annen favoritt er Chanel Chance.

Skrevet

Flowerbomb av Viktor&Rolf og Daisy Marc Jacobs

Skrevet

uff, jeg er skikkelig dårlig på det.. brukte mye før, nå glemmer jeg det rett og slett - av og til jeg husker på det før jeg skal på fest e.l.

Før jeg ble gravid brukte jeg Noa, liten rund flakse. Synes den er kjempe god. Etter at snuppa kom synes jeg ikke den var så god på meg. Tenkte imidliertid å prøve på nytt - KAN jo være at parfymen var gammel.. hehe

Den jeg har i kjøleskapet nå heter Romance.. husker ikke hvem som har den...

Skrevet

Kjøpte en fantastisk parfyme nå som heter "insolence" av Guerlain

Helt nydelig!!!

Skrevet

Escada

Lacoste- Touch of Pink

Miracle

Naomi Cambell - night et eller annet.

Skrevet

Tror det er vanskelig å anbefale andre parfymer jeg da ;)

man må gå til et parfymeri, og prøve seg frem ;) Lukter har mye med menneske som person å gjøre tror jeg, ;0) samt farver ( hår, øyne etc)

Jeg ble selv anbefalt Laura i fjor, da den lukter godt... men...den lukten passer liksom ikke meg likevel... ( er mørk, mørkt hår, brune øyne - men norsk ;)

Er min erfaring da :)

Skrevet

Jeg bruker chloe narcisse. Elsker den.

Skrevet

Bruker hypnotic poison fra Dior, rød rund flaske med sort topp.

Den er ganske tung og krydret så den passer nok ikke for alle. Har mørkt hår og kler mørke farger.

Skrevet

Flowerbomb - Viktor & Rolf

She - Giorgio Armani

Skrevet

davidoff summer (men den selger de ikke lenger) men alle davidoff sine parfymer lukter som himmelen da;o)

Skrevet

Chanel Chance, eau de fraiche til daglig, lett og frisk som passer til mitt blonde vesen :-)

Til litt finere har jeg faktisk også Chanel Chance, men en annen variant, litt tyngre, men ikke for tung.

Passer godt til oss som er blonde og ganske lyse i huden!

Skrevet

Ta kontakt med LR health and beaty og få prøver derfra :) Min personlige favoritt heter Gabrielle :)

Skrevet

Chanel no. 5 og Cool Water, Vanderbilt hvis jeg har dårlig råd. Har lyst på en ny flaske One av Klein.

Skrevet

Jeg bruker "D&G the one"

Skrevet

Dolce & Gabbana - One

Laura

Green Tee fra Elizabeth Arden

de jeg kommer på nå....

Skrevet

Har alltid vært veldig glad i parfymer spesielt de litt søte/friske som Angel og Light Blue men nå har jeg gått tilbake til "Mamma parfymen" som ungene mine kaller den, Calvin Klein sin Eternity, fått mye skryt av den, dufter rent;-)

Skrevet

Akkurat fått meg ny, og jeg elsker lukta av den!

Giorigo Armani, Diamonds intense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...