Ms Fixi Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 da har jeg fått min 1 positive test:)) venter litt med og juble til jeg har vært hos legen på mandag:) skal ta blodprøver + ul pga exuen jeg har hatt tidligere... etter nesten 2 uker med skyggestreker og negative tester var det 2 rosa streker på QR i kveld;))) er ikke gått helt opp for meg, for etter nesten 3 år med prøving er det vanskelig og faktisk tro man endelig har klart det:)) ha en kjempefin kveld jenter:))
Lotta2010x2012 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Gratulele så mye, og masse lykke til! Krysser fingrene for at det spirer på riktig sted denne gangen for dere:D Oppdater oss på mandag da:)
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Mange gratulasjoner og lykkeønskninger sendes til deg fra meg :-) Håper dere får ei super helg!
optikerstudent88 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 så utrolig moro, gratulerer så mye ! krysser i alle bauer og kanter for at dette skal gå bra
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 WOW!!!! Så fantastisk!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse:))))))))))) Denne gangen sitter den på rett plass skal du se! Gled deg over svangerskapet og nyt tiden med voksende mage!
Gjest Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Gratulerer så masse !! Kos dere masse i tiden fremover )
AnnaA+T Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Fikk helt frysninger her nå jeg... Så utrolig fortjent!!! Krysser fingrene og ønsker masse lykke til :)
LillePersille88 ? Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Ååå, så artig!! Grattis!! Kos deg i tiden fremover:)
Ms Fixi Skrevet 7. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2009 tusen takk for lykkeønskninger jenter;) er helt skjelven jeg i kveld... ikke får jeg sove heller! håper den sitter der den skal og at alt går bra:) holder meg litt til her inne på bli gravid.. som sagt så jubler jeg ikke før mandag... dette var min 1 pp med akupunktur... brukte også pree seed + at akupunktøren rådet meg til og kutte melk:) det har jeg gjort og fantastisk nok har det forhåpentligvis resultert i en spire:)
J -76 Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Gratulerer så mye og lykke lykke til videre på din vei :-)
Gjest Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Gratulere så mye Ms Fixi;)) Ønsker deg lykke til påferden,måtte alt gå bra!!!! Ønsker dere en flott helg
White*Angel Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Men hvorfor kutte ut melk?? Pree seed, det ble jo over 200 kr så hva måtte du betale? Siden man må betale ekstra over 200 kr. Gratulerer ja:) Håper på en spire jeg og:) Svar meg på brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå