Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå har prinsessa på 7 mnd begynt å turne i senga! Vi finner henne ofte på magen når jeg skal puppe henne på natta...Jeg snur henne over på ryggen bestandig! Når kan egentlig barna sove på mage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med å bruke en såkalt sovepose? Vi begynte ganske tdlig med den sist da, da han var 4 mnd, så han ble vant til den.

Da har de ikke sjangs til å snu seg... En siden hun er blitt "så stor som 7 mnd" (!), så vil hun kanskje protestere MAKS i å bli lagt i en sånn en... Men verdt et forsøk.

Skrevet

Sier de ikke at hvis de klarer å snu seg tilbake til rygg igjen så er det greit? Ikke helt sikker altså, men trodde det var sånn? Vi bruker forøvrig en sånn sovepose og lillegutt klarer ikke å snu seg rundt enda. Han er også 7 mnd...

Skrevet

Jeg også tror det er greit å la de ligge på magen når de snur seg selv og klarer å snu seg tilbake også. Har bare opplevd at lillegutt har snudd seg til magen i søvne en gang og da våknet han og skjønte ingenting, så jeg måtte snu han tilbake selv om han klarer å rulle begge veier selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...