Gå til innhold

flere første gangs gravide i uke 6-7 her?? eller andre ?? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei.. rett skal være rett.. ikke første gangs gravid jeg eller... men førtse gang skal beholde....

er i uke 6-7 og har ikke noe spes symptomer...bare sinnsykt trøtt den siste uka.. noe "kvalme" lignende når er sulten.. og det er neste hele tiden da :P

Annonse

gratulerer :)

ikke gått helt opp for meg dette her,ikke før jeg skal til legen neste uke og få det helt bekreftet..

tok gravidtesten 2 ganger og det ble + på begge :)

var ikke det for meg heller før vi var på tidlig ul 6+5 å fikk se hjertet slå.. føles uvirkelig igjen nå,så gleder meg til å få se den igjen i uke 12:)

masse gratulerer med graviditeten din å.. :)

Er i veke 7, og gravid for aller første gang.Veldig sprøtt og føles ikkje virkelig, har omtrent ikkje symptom heller, så vanskelig å forstå at det foregår noko der inne. Håpe det blir litt meir virkelig når eg skal til legen på onsdag:)

til lykkelig og spent!!:)

spennende :)

skla til legen torsdag jeg.. da er jeg enten akk 7 eller 8uker på vei.. etter denne siden her så er jeg 7+2 i dag...

klarer ikke slå meg til ro hvor langt jeg er på vei før har vørt hos legen som kan bekrefte det

Annonse

slår meg nok til ro til torsdag etter og ha vært hos legen... vet ikke om er 6+2 eller 7+2 på vei her.. er så forskjellig på terminkalkolatorene en finner på nett

hei... :)

ja deter sant må liksom til legen og få det bekreftet..

selv om jeg kjenner at formen er så som så,skikkelig daff og må ha noe og knaske på ganske ofte for å slippe den kvalmende følelsen her..

hehe..... hjelper det så hjelper det..

her går det i frukt og grønnsaker faktisk....

går ned på høykant til ut på dagen..

kvelden merker jeg ikke noe...heldigvis..

krysser fingra for at det ikke blir værre

Hei:)

Jeg venter min første i juni så er 9 uker i morgen.. Iflg bim sin beregning så skulle jeg vært i min 10`ende uke, men regnet meg frem til å være i den 9`ende uken på babyverden.no. Der kan man taste inn sykluslengde:) Gynekologen min sa at det stemte ganske bra med lengden på fosteret. Jeg fikk se et bittelite hjerte som slo og det var helt utrolig. Da var jeg 6+4. Gleder meg masse til ny kontroll om litt under 2 uker!! Det skal nevnes at vi har prøvd i lengre tid på å komme i mål så får hyppige kontroller:)

Er vekslende kvalm, suuuper trøtt og har vonde pupper, ellers merker jeg ikke så mye.

27 år i morgen:)

Hei, er 4+2 idag :) stolt som en høne he he. Er ikke første gang jeg er gravid, men det er første gang jeg skal beholde! Fikk dere vondt i puppene med en gang? For jeg kjenner ingenting der enda :( Men har forferdelige mens smerter. Vondt i hodet og sliten i kroppen, influensa gjør ikke akkurat det bedre :)

Netti86 Juli baby 2010.. kjenner til den der ja.. er litt øm i puppa.. "menssmerter" er at livmoren vokser=voksesmerter.. har det sånn av og til selv,og er grusomt trøtt og sliten om dagene.. men om kvelden/natta får jeg ikke sove med det første,kan kun ligge på rygg og av og til på venstre side.. høyre side kan jeg glemme da kommer det en kvalmende følelse :S

er 6+6 i dag...

første besøk hos legen i morra... spent :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...