Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 hvilken uke begynnte dere og få mage??? og terminkalkolatorene på nett..hvem stemmer mest egentlig?? er alt fra 6+1 til 7+1 jeg.....
Miss Dynamite Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 kan svare deg jeg hehe.. ang mage, det er utrolig forskjellig. på tulla mi, for 1 år siden så ble jeg oppblåst tvert!! jeg så myyye lenger ut på vei,enn jeg var. så rundt uke 8-9 fikk ikke jeg buksene igjen lenger... shit.. hehe nå derimot,aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei. 5 uker kanskje? oppblåst igjen... typisk, så jeg klarer ikke holde magen inne jeg stolte mest på babyverden.no sin terminkalkulator..... ingen å forholde meg til nå.hehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 var veldig oppblåst i uke 4-5ca men nå er den så si normal,har en liten "bilring" nederst på magen bare nå,som heller ikke forsvinner når drar inn magen.. hehe.. etter babyverden så er jeg 6+1.. men skal til legen 12 så finner vel det ut der da.. spent
Miss Dynamite Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 det blir spennende vettu!! lykke til!! hehe bilring er vanlig her særlig etter dattra kom.hehe
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 hehe.. men da er det lov hehe takker
Miss Dynamite Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 joda det er da det.. hehe... hvor bor du i landet da?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 hehe.. holder til i telemark nå,flyttet hit i august.. flyttet fra eidsvoll.. der da?
små'n 2010 <3 Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Hei Var veldig oppblåst uke 5-6 og litt innimellom nå.. Vet ikke helt om magen har begynt å vokse enda, men er veldig hard under navelen og området rundt nederst på magen (om dere skjønner hvor jeg mener). Gleder meg masse til den vokser ordentlig Er 9+3 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå