Surk Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Og der var det heldigvis liv!!! Har hatt småblødninger kvar dag i 1,5 veke!! Var på Ul forrige torsdag, men fosteret var for lite til at ho såg so mykje!!! Men idag kunne legen sjå at hjertet slo ) Er so glad og letta!! Skal på ny UL om 2 veker bare for ein ekstra sjekk!! Er ca 6 veker på vei... Etter mens termin er eg egentlig 10... men EL har nok vore ein smule seinare denne syklusen ja... jaja.. so lenge der er liv og alt går bra )
Candygirl_ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 hei.. så bra at alt stod bra til!! det må¨være utrolig deilig å vite... skal selv på ul til mandag. grugleder meg masse. har en mistanke om at jeg oxo er en del kortere på vei enn det jeg tror. har du hatt uregelmessig mens eller? min har vært veldig uregelmessig.. derfor jeg ikke kan vite sikkert hvor langt jeg er på vei... masse lykke tiL!!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 ååå, så heerlig!!!!!! Da går det rette veien, vettu :-) Kjenner meg godt igjen fra forrige svangerskap, da blödde jeg også i 1. tri. og var livredd, men å se et hjerte banke på UL var fantastisk!! Sluttet faktisk å blö den dagen jeg så hjertet slå! Ha en fin helg!!
Surk Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Har egentlig hatt ganske regelmessig mens.. da lengste har vore 37 dager, men elles ligger det på 28-30 stortsett!! håper blødningene stopper opp ja!! va litt meir forrige veke.. så håper det snart slutter!! ha ei fin helg de og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå