Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hurra, i dag kom endelig mensen!! Sånn som jeg har venta! To og en halv gang for sent ute, men nå er det dags for sprøyter = )

Tenker jeg setter sprøyta rundt kl åtte, er som regel hjemme for kvelden da... Men hva skjer egentlig nå da? Er Puregon som jeg skal gå på og det er vel et nedregulerende middel? Går mensen som vanlig nå da, eller er det nå kroppen går i "overgangsalder"modus sånn at mensen forsvinner igjen?? Husker ikke hva de sa om det.....

Men igjen; HURRA!! Da blir det uke 47 isteden for 45 på meg = )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140936676-endelig-i-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei... så flott at du er igang:)))

men det er nesespray som nedregulerer kroppen...så er det sprøyter når det er gjort.puregon er den som skal "lage" egg ...

du har kort regime du da:)nå skal ikke du ha mensen på ni mnd forhåpentligvis;)

Ja, det er jo sant... De trodde jeg ikke hadde så god kvalitet på egga, så jeg trengte ikke nedregulering... Sånn var det ja!

Men hva skjer med mensen denne uka? Blir det som vanlig, eller forsvinner den om kort tid?

Sprøyta gikk veldig fint, dette vil gå lett som en lek ; )

Da er det bare å vente i spenning til ul på torsdag!

Hvordan går det med deg nå da, tøysekroppen? Snart i gang igjen??

hei igjen:))

hmm..de trodde du IKKE hadde god kvalitet på eggene?..trodde man fikk bedre egg av å bruke spray jeg men det er vel individuelt som med alt annet;))

nå husker jeg ikke helt det der..men mener jge begynte på sykl.dag 3 md sprøyter første gang...hadde ihvertfall mens som vanlig...

blir spennende dette her da!!:))sprøytene er ikke noe problem vettu går å bra atte;) sprayen er værst syns jeg.....men den måtte jeg dessverre ha ved neste forsøk som starter 16 januar hvis alt går etter planen...så da er det 3 forsøk for oss..hmmm...hadde faktisk ikke trodd vi skule trenge 3 forsøk ..håååper det blir det siste og vellykkede!!me dfryse egg og det hele...ja rett og slett bare toppe hele dritten!!!:)))

håper du lykkes tante brun:)))

Hehe = ) Morsom!!

Takk for det, søte tøysekroppen!

Sprøyta går så fint, er veldig vane med å bli stukket nemlig (les: allergikurering og blodprøver, ikke sprøytenarkoman =P ). Takk og lov at jeg slapp unna sprayen, det er noe av det verste jeg vet!! Virker som om alt går sin vandte gang også. Får ringe g.u-damen i morra og sikre meg time på torsdag da. Håper håper håper så veldig at det klaffer på første forsøk!!

Men det har jo du gjort og, uten at det hjalp no... Det er ikke no stas når det bare ikke vil lissom, får håpe det egget sitter som et skudd i januar da! Det er viktig å visualisere og tenke glade tanker vettu ; ) Se for deg at egget er polstra med borrelås og sitter der i 9 måneder, akkurat så lenge som denne spesialborrelåsen holder = )

Lykke, lykke til tøysekroppen, vi får håpe håpe håpe sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...