Gå til innhold

Hva er din erfaring med baby til kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille her på 1 mnd, har vært hos kiropraktor i dag!! Pga magevondt og lite søvn...Han har sovet flere timer nå, og jeg merker jeg får forhåpninger om at det skal være bedring allerede!!:-)

Hva er deres erfaringer??

Skrevet

bare positiv, jenta vår sov bedre, lenger, og la seg fortere, i tillegg var hun blidere når hun var våken:) var også til kiropraktor da hun var like liten, hadde vel første behandling da hun var ca 20 dager pga mye skriking.

anbefaler også fysioterapeut om barnet fortsatt har vondt, der var forbedringen enda mer merkbar, og hun er nå en blid og fornøyd jente:) hun hadde bl.a. låsning i nakke og bekken, og fysioterapeuten fann en uutviklet pustemusklatur.

Skrevet

Kjempe positivt.. Var te kiropraktor når hu var 5 veker å merka forskjell allerede ette 1 behandling men endo bedre etter 2 gang.. Hu hadde spenning i nakke, rygg og bekken.. var der 4-5 ganga før hu blei "friskmeldt".. :)

Skrevet

Veldig positivt. Hun har hatt låsninger og plutselig klarte hun å løfte hodet opp i mageliggende. Etter første behandling sov hun kjempegodt.

Vi har vært både hos kiropraktor og manuell terapeut, ja takk begge deler. Fornøyd hos alle (3) men det var kiropraktoren jeg går til som fant begge låsningene. De andre to fant en hver.

Skrevet

Veldig bra!! Snuppa skreik mye, og kiro fant låsninger i nakken. Hun var helt fin etter tre bahandlinger og vi fikk en helt "ny" baby og en ny hverdag!! :o)

Skrevet

Vi hadde jenta vår til kiropraktor-behandling første gang da hun var 6 uker, og hun ble bedre, hadde da skreket mye pga kolikk som skyldes kiss med nakkestivhet. Etter 4 behandlinger var hun bra! :) Anbefaler bekken og barn på Skøyen i Oslo til alle som har kolikk etc.

Skrevet

Kjempebra:) Vi fikk ny hverdag etter 3 behandlinger da vesla var drøyt 2 mnd. Hadde låsninger i bekken og nakke. Anbefaler alle som har en baby som skirker mye/virker ukomfortabel å ta en tur til kiropraktor. Må også si at jeg har større tro på kiropraktor enn manuellterapeut og fysioterapeut.

Skrevet

Lillegull var veldig urolig mens hun sov om natta og hodet hennes lå over mot venstre stort sett alltid..

Var først 3 beh hos en kiro da hun var 5 uker og hun ble litt bedre et par uker.. men så ble det værre igjen og da ble jeg anbefalt en annen kiro som hadde 17 års erfaring med barn.,.

Var 4 beh hos henne og gull er som ny!!! Fantastisk!!! Skulle bare ønske jeg hadde vært hos henne med en gang..

Gullet er nå 4 mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...