spirehåp Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 drittdag, trodde jeg ikke hadde ikm før søndag eller mandag, men nei da, idag gjorde tr sin entrè.. En liten tur på toalettet og det var den fine dagen, jeg som hadde tidlig fri idag og såg frem til en avslappende helg. Gråt hele veien hjem, ville få mest mulig ut i bilen alene, men.. Så bare lykkelige damer med barnevogn på veien hjem også. Denne måneden trodde jeg virkelig, igjen.. Har hatt mer smerter i forkant av m enn vanlig, hatt utflod og liksom bare følt det på meg.. SÅ LEI innbilte svangerskap!! skuffelsen blir så stor!! Typen er bortreist, og har ingen å snakke med dette her om nå. Tror ikke jeg vil deppe til han på tlf og sette en demper på hans hyttetur.. Vi som begynte å småglede oss til å teste på mandag. Er så glad jeg ikke hadde noen planer idag, hadde ikke orket noe. Og er glad det er to dager fri så jeg slipper å gå på jobb på en liten stund.. men samtidig kjedelig at tr kom idag og ikke på mandag, "god helg" liksom. Beklager så mye at jeg syter nå, måtte bare få ned litt av tankene mine. Klarer ikke å være positiv idag, men skal prøve i morgen. Flere i min nærmeste omg krets er gravide med termin veldig snart, og en har akkurat fått baby og akkurat nå føles dette bare urettferdig og jeg får dårlig samvittighet for at jeg føler det sånn.. Jeg håper dere som snart har ikm får en tr-fri helg og uke. Lykke til alle sammen, håper jeg snart dukker opp igjen med et mindre sytende innlegg. Ønsker dere alle en god helg!!
J -76 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Æsj, kjenner igjen de dagene ja........Sender deg en stor klem, snart er det din tur! Klem J
Lille diamant Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Uff, føler så med deg! Hadde selv en sånn deppe-dag denne uken...og da er det ingenting som hjelper igrunnen Så vil bare si at jeg vet hvor kjipt du har det idag og håper det kommer seg iløpet av helgen. Vi er jo her for hverandre, så ikke vær redd for å dele frustrasjonen din. sånne dager har de fleste som prøver..dessverre. *Trøsteklem* til deg
spirehåp Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 tusen takk dere to... vi gjorde en ekstra innsats denne måneden, skulle egentlig ikke være sammen ved el og i tillegg ble jeg tante til en helt fantastisk nydelig gutt for to uker siden, hadde bare så ekstra lyst det skulle være min tur denne måneden. og innbillte meg det kanskje enda mer enn vanlig.. Håper mitt ubrukte babystøv kan brukes av noen andre denne måneden, og at jeg får det til snart stor klem tilbake, tørker tårene i kveld og skal prøve å la det bli med i kveld Masse lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Vil bare sende deg en stooor trøsteklem jeg:) Disse dagene er så dritt asså! Kjenner med SÅÅÅ igjen i alt du sier! Også du som nettopp har blitt tante også. Ikke rart du tenkte at kanskje det var meningen at akkurat denne pp skulle bli din pp.... Man vil gjerne tenker litt sånn til tider og slik er i alle fall jeg... Ta deg tid til deg selv i kveld kjære deg. Ta deg et langt bad eller dusj og sette beina i bløtt, ta deg et glass vin eller øl og noe snacks og bare plei deg selv. Det fortjener du i kveld:) Sender en stor knuseknasetrøsteklem:)
optikerstudent88 Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 libressen i hus her også i dag, men det er bare å hive seg på neste pp ! Om det kommer tr tidlig en pp, så får man startet desto tidligere på neste Om vi absolutt må snu det til noe positivt
spirehåp Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2009 hehe ja blir litt sånn, når mensen først kommer får den bare se å gjøre seg ferdig så vi kan begynne igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå