lurer og lurer :) Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som kan gi meg en kort og enkel innføring i EL tester? Jeg er nå inne i min fruktbare periode, 5-11 nov, med EL den 8 Vurderer å begynne med testene idag, har aldri gjort det før, så jeg vil setter stoor pris på litt hjelp fra erfarne mammaer / prøvere! Er det samme som med graviditets-tester, at man skal teste på morgenurin? Har alle EL-slim? Har man noen symptomer når man har EL? Jeg har gått på p-pilla sammenhengende over flere år, og har fått tilbake mensen. Kastet pillene 10 oktober. Samboeren og jeg er førstegangsprøvere.. Setter stor pris på svar! Hilsen meg
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 El-tester skal brukes på ettermiddagen. Tror symptomer varierer veldig fra kvinne til kvinne. Les på pernille.info, der står det mye nuftig og informativt. Lykke til
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 pernille.com var det kanskje.. =/
Lille diamant Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hei El-testene skal helst brukes på ettermiddagen, og da bør man ha holdt seg i 2 timer om man klarer ;o) du bruker dem akkurat som med graviditetstester, bare at på disse skal man ha to like sterke streker for at de skal være positive. Etter som jeg har lest, så har ikke alle synlig EL-slim pga at mengden kan variere fra person til person. Men ser det ganske tydelig om du har det, for da kommer det på papiret når du tørker deg som regel. Mine symptomer på eggløsning er: ømme bryster, kvalme og verk i livmor og korsrygg. Nesten litt som menssmerter kanskje..men ikke helt likt Håper du fikk noe utav svaret mitt ;o) Lykke til da!
lurer og lurer :) Skrevet 7. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk for flott svar!! Takk skal du ha!
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Ikke for å skape forvirring her, men det er litt forskjell på disse testene i forhold til når du skal/kan teste. På cb-digital sine står det at man kan teste når som helst og gjerne på morgenen, bare så det er sagt ; ) Det viktigste er vel å ikke drikke så mye rett før testen osv. Les bruksanvisningen til testene du har, så finner du ut av det vet du ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå