Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Heisann Fødte datter nummer 2 den 4 november så hører vel til her inne hos dere jeg nå :-) Hadde en helt fantastisk fødsel på A-hus og kan ikke få rost de som jobber på føden og barsel nok, helt fantastiske alle sammen!!! Har tydeligvis fått ei lita hissig skorpionfrøken denne gangen, hun gjør ikke annet enn å henge i puppen hele tiden og har et enormt sugebehov...så har ikke mista gravidvekta mi helt enda så lenge hun henger der hehe Men håper det går seg litt mer til når melka begynner å komme for fullt, men om noen har gode råd så mottas de gjerne :-)
Itsrejk Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Gratulerer! Når ammingen er skikkelig igang anbefaler jeg deg å putte i frøkna di smokk. Det har i hvert fall vært utrolig greit her. Småtten min fikk smokk fire-fem dager etter fødselen. Da var ammingen godt etablert, og vi opplevde ingen ammeproblemer som følge av tidlig introduksjon av smokk. Ønsker dere en fin barseltid!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Gratulerer så mye med den lille og velkommen hit!! )
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Velkommen hit :-) og Gratulerer ;-)
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Gratulerer så mye og velkommen hit igjen:) Jeg fikk en gutt nesten samtidig som du fikk din første, husker nicket ditt fra bim/dib i 2007. Har ei tulle til som ble født desember 08. La jenta suge. Men vær obs på at mage-/ kissproblemer også kan få dem til å henge mer enn normalt i puppen:))) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå