******* Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som vet hvor man kan får tak i dette eller om det i det hele tatt finnes i disse størrelsene. Finner bare fra str 22. Snuppa trenger til barnehagen. Blir jo kaldt med gummistøvler.
Mor Løvehjerte Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Vi kjøpte Slusher (billigvarianten) i str. 21 på Eurosko.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Vi har og slusher i str 21, det er de minste. Snuppa her har både de og vintersko i bhg og det er bare vinterskoene som er i bruk..
******* Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Takk for svar . D ble viking thermo på oss, var de som var lettest for snuppa å gå i
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Viking Thermo eller Ultra er nok lurt ja, de er myke og gode å gå i. Det skal jeg kjøpe til jenta mi også.
August gull Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 cherrox virker så stive og tunge til så små! Prøv heller dockboots! selger på obs... og sikkert andre plasser.. tror jeg har sett de iallefall i 21..
Lunita_ Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 slenger meg på anbefalingen om dockboots...! cherox er jo nesten som å gå i slalomstøvler for de minste!! jobber i barnehage så jeg ser at de som akkurat har lært å gå sliter med å bevege seg i cherox, gå for dockboots!! sønnen min har også slike sko,og de er veldig greie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå