Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #26 Skrevet 6. november 2009 Her var mange utrolig bra jeg ikke har hørt før ) hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #27 Skrevet 6. november 2009 Den som intet våger, intet vinner:)
_Løvemamma_ Skrevet 6. november 2009 #28 Skrevet 6. november 2009 Har du lyst, har du lov. Har du vett lar du vær...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #29 Skrevet 6. november 2009 It is not our part to master all the tides of the world, but to do what is in us for the succour of those years wherein we are set, uprooting the evil in the fields that we know, so that those who live after may have clean earth to till. What weather they shall have is not ours to rule. The Lord of the Rings Gandalf, Chapter 'The Last Debate'. "He deserves death." "Deserves it! I daresay he does. Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends." The Lord of the Rings Frodo and Gandalf discussing the fate of the betrayer Gollum, Chapter 'The Shadow of the Past'
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #30 Skrevet 6. november 2009 Det eneste som gjør en drøm uoppnåelig, er frykten for å feile.
magica fra tryll Skrevet 6. november 2009 #31 Skrevet 6. november 2009 -å velge er å avstå.... -det er ikke hvordan du har det, men hvordan du tar det! -og så hekseloven da; Gjør som du vil, men skad ingen!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #32 Skrevet 6. november 2009 "carpe diem" Lev i dag og nyt det du har, i morgen kan det være for sent....
Miztery Skrevet 6. november 2009 #33 Skrevet 6. november 2009 Det finnes alltid et lys i tunnelen - Hvis det ikke skulle vise seg å være en bunnløs sjakt.. Hah, det snekra jeg sammen akkurat nå.. Mitt motto i hverdagen er: "Tenk deg alltid om to ganger før du sier noe. Men hvordan i helvete kan jeg tenke over hva jeg skal si, når jeg ikke vet hva jeg skal si før jeg har sagt det??"
magica fra tryll Skrevet 6. november 2009 #34 Skrevet 6. november 2009 Fikk lyst til å snekre litt jeg og! Den som sitter på bim på fredagskvelden, har fritidsproblemer...hehe
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #35 Skrevet 6. november 2009 Bedre med en ørn på barnevognen, enn 10 på taket.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #36 Skrevet 6. november 2009 "Jeg liker menn med en framtid og kvinner med en fortid" Oscar Wilde
Miztery Skrevet 6. november 2009 #37 Skrevet 6. november 2009 Ja, ikke sant.. Du sitter jo her du også ser jeg..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #38 Skrevet 6. november 2009 Betre bør du berkje i bakken enn mannavit mykje.. Håvamål.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #40 Skrevet 6. november 2009 "Gud hjelper den som hjelper seg selv".
Tidemann Skrevet 6. november 2009 #41 Skrevet 6. november 2009 Det er bedre å angre på noe man ha gjort,ennå angre på det man ikke har gjort...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #42 Skrevet 6. november 2009 I nøden spiser Fanden fluer. Når jeg ikke har Japp og må spise Segemenn ol for å få dekket sukkerbehovet.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #43 Skrevet 6. november 2009 Japansk ordtak: Yakamato Kamatsu Kamito Sumatsuki Yani. På norsk: Hvis du har en paraply i ræva, så ikke åpne den.. haha Å elske kan være som å kjøre bil: Man starter for brått, kjører for fort og stanser for sent. Verden blir med ett mye enklere i det man tar mangelen på ros som et tegn på stum beundring... Personlig liker jeg denne godt... Og lever opp til den en del... Fordøm ikke alt du ser, tro ikke alt du hører, si ikke alt du vet.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #44 Skrevet 6. november 2009 jeg har to favoritter: 1. Den som alltid har hodet over vannet ser bare toppen av isfjellet 2. Freedom is just another word for nothing left to loose
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #45 Skrevet 7. november 2009 Bedre å være en levende hund enn en død løve.
Gjest losen Skrevet 7. november 2009 #46 Skrevet 7. november 2009 Rome ble ikke bygd på en dag og TTT ting tar tid. Er så fryktelig utolmodig for tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå