Gjest ibla Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hvordan regner man dpo (og hva står bokstavene for egentlig??) hvis man ikke vet akkurat når el var? (vet det innenfor 3 dager ca). Og hvor tidlig er det vanlig å få utslag på test?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Er det ikke days past ovulation (dager siden eggløsning)? Ferskis selv jeg, aldri gjort vitenskap utav dette før nå. De to første barna bare kom.
Gjest ibla Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Ok takk, da er det antakelig 4 dpo for meg nå da, LITT utålmodig ja, har bestilt tester og kommer sikkert til å være dum og prøve allerede til uka.. He he. Har dessuten bare èn runde i høyet å støtte meg til denne pp også, antakelig 1-2-3 døgn før el. Så jeg vet ikke hvordan oddsen er da?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Haha, kjenner til den! Er 2 dpo og testa i sted. *rødme* Fikk en 5pk strimmeltester i posten så da måtte jeg bare. Men det var jo bare tull. Må nok holde ut til den 19. jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå