Stolt alenemor til tre små Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg tok denne i dag, og vet ikke helt hva jeg ser? Ser dere noe? http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/563613/offset/0
så gla' Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Teststreken altå! Som viser at den er svakt positiv. Den blir nok bare sterkere ved senere testing. Gratulere igjen!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg skjønte det.. Tusen takk... Vet ikke om jeg tør juble enda, men jeg er jo litt glad!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jess!!! Det er jammen meg en positiv test, snuppelure!! :D:D:D Ska juble mer med deg, når du tør Hihi.. Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *klemmm*
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Ja den er jammen med positiv. Gratulerer. kjempegøy. klem
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 får håpe du er gravid:)) men jeg ser bare en strek
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 nei da så på den en gang til, ser den nå ,svak men den er der:)) gratulerer
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Jeg ser den også! Gratulerer
Stolt alenemor til tre små Skrevet 6. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2009 Drømme: jeg tør ikke juble før jeg har passert minst 6 uker, for jeg har mistet i uke 5+0 begge gangene jeg mistet før.. Men om ca to uker, hvis jeg ikke har begynt å blø da, så jubler vi.. Og jeg håper du og er gravid, og alle dere andre også!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Ser ut som en skyggestrek for min del.. Ta en digital, så får du ordentlig svar.. Lykke til =)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Okey! Da får du bare holde oss oppdaterte så lenge Såå spennende altså!!!!!! :D:D:D:D:D
Stolt alenemor til tre små Skrevet 7. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2009 Selvfølgelig skal jeg holde dere oppdatert.. Skal ta en test i morgen tidlig, for å se om streken blir sterkere.. Og blir den det, så blir det litt mer jubling.. Da jeg mistet i sa i august, så ble ikke streken noe sterkere på 7 dager, og 8 dagen begynte jeg å blø..
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 7. november 2009 #14 Skrevet 7. november 2009 Hei! Jeg har selv nettopp tatt en sånn billigtest, der var det KUN en strek! en STERK strek og inne noooe antydning til noe annet! (og jeg fikk mensen dagen etterpå) Så jeg tror du har en bolle i ovnen!!! Gratulerer masse :)
Musemor med tre søte små Skrevet 7. november 2009 #15 Skrevet 7. november 2009 Ser en svar strek der, ja, men ville nok tatt en ny om en dag eller to for å bekrefte når den er så svak. Tror du er gravid og hvisker gratulerer
fiskelisken Skrevet 7. november 2009 #16 Skrevet 7. november 2009 Har tatt de billig testene selv og fikk også en svak svak strek..og jeg har aldri vært så gravid før jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå