Gå til innhold

God morgen, damer. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og god morgen. :) Hvordan er det med dere i dag? Her har vi akkurat avsluttet eggløsningsuka og håper noen av aksjene vi har lagt inn gir avkastning. Jeg ligger i senga med svineinfluensa, men har så mildt forløp at jeg trodde jeg var forkjølt. Så helt sjokkskadd på legen da han sa det. :)

Hva slags kosttilskudd tar dere? Jeg tar Lifelines gravid for de som prøver/er i 1. trimester. Ble så sur da jeg så at det var en svææær tyggetablett i dagsdosen. Jeg kan ikke fordra tygge/suge/brusetabletter, det bare velter seg i meg når jeg skal få de ned. Kan man svelge en tyggetablett eller må de tygges? Noen som vet?

Venter på g-tester i posten og er kjempespent på om bestevenninna mi og jeg blir gravide samtidig. Vi kastet p-piller/spiral samme dag uten å vite om hverandre, og nå viser det seg jammen at vi har EL samtidig også. Spennende!

Ha en fin dag, jenter, jeg skal bare sløve og bli frisk, så blir vel her inne en del. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øyh! Føler meg oversett her! :)

Skrevet

Huffamei så kjedelig da, men godt at du har fått en mild grad og så blir du ferdig med det svineriet. Tok vaksinen forige mandag og hadde eggløsning tror jeg på mandag så venter spent her og selv om jeg ikke har noen sympromer enda. Håper dere blir gravide på likt nå da!!! Det hadde vært stas. Du får ta godt vare på aksjene dine under dyna så lenge hehe. Ha riktig god bedring. Klem

Skrevet

Huffda, ikke godt å føle seg oversett. Særlig ikke når en er syk og kunne trenge noen forfriskende ord. Så godt at du bare har en mild form av svineinfluensaen. Da trenger i hvert fall ikke du å bekymre deg mer for den. Masse god bedring, håper du snart er oppe og hopper!

Så moro at du og din venninne er helt likt i løypa. Det ville jo vært utrolig moro å kunne gå gjennom svangerskapet med ei venninne. Da er det bare å håpe på at det er positive tester som kommer i posten da. Hi, hi

Jeg sitter egentlig og skriver oppgave, men hodet er bare fyllt av babytanker, så det går tregt med skrivingen. En uke igjen til ikm - det er lenge det.

Ha en fin dag i sengen, også håper jeg du snart blir frisk, og at det blir full avkastning på aksjene. God bedring!

Skrevet

Takk, hehe. :) Jeg rakk aldri å ta vaksinen.

Venter en pakke g-tester i posten, men har ikke ikm før 19. Utålmodig. :) Oi, hører postmannen nå! Rene julaften det her. Kommer til å stirre manisk på de testene de neste 10-12 dagene. Hadde du mye bivirkninger av vaksinen? Bør vaksinere barna mine, men har ikke hørt noen erfaringer på området enda.

Skrevet

Haha, jeg er visst helt opphengt i de testene! (Jeg venter en pakke i posten, serru, om du ikke så det i de andre innleggene, fnis)

Jeg skal også skrive oppgave, men utsetter og utsetter. Huff! Hva skriver du om?

Skrevet

Det er ikke til å unngå at en blir litt opphengt og testoman. Spennende da. Jeg skal skrive oppgave om den første lese- og skriveopplæringen i skolen. Det er siste oppgaven i dette studiet og det skal bli så godt å bli ferdig. Jeg har brukt lang tid på dette studiet. Studerer over nettet, og det er alt for lett å utsette ja. Hva skal du skrive om da?

Skrevet

Jeg skriver om teorier og metoder innenfor andrespråkstilegnelse. (SLA) Spennende, men også litt tørt, og lett å skyve unna om man ikke orker å fordype seg grundig. Må få det ferdig i løpet av helgen, men i dag skal jeg bare bli frisk. :)

Skrevet

Blir det teorier i likhet med språk av 1. og 2. orden det da. Har brukt mye Vygotsky i dette studiet. Lykke til med oppgaven.

Skrevet

Her går det i Chomsky og Krashen blant annet. :) Teorier om hvordan hjernen strukturerer språk, hvilke funksjoner som læres først etc. Universalgrammatikk, error analysis, contrastive analysis osv. Teori i et historisk perspektiv, og metoder i dag. :)

Skrevet

Jeg fikk en vond arm og litt omgangssyke følelse. Etter 4 dgr var alt ok. Min datter fikk en grusom vond arm+migrene, var fin etter 1 døgn. Sønnen min tror jeg hadde svineriet for 14 dgr siden. Hadde i allefall alle symptomer og lå i ei uke.

Skrevet

Huff, ikke artig å utsette ungene for dette da. Men bedre enn alternativet. Tar minsten til uka, venter på å høre når skolebarna får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...