Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen oppbyggende ord.. Har ikke IKM før 16-18. november, el var den 2. nov tror jeg, og har bare èn sjanse å støtte meg til og det var sex på morgenen 1/11, dvs dagen før el. Greie odds sånn sett seikkert, men jeg er så pessimist akkurat nå og vil bare at tida skal gå :( :( Hjalp ikke at min nærmeste kollega kom i går og sa hun er 7 uker på vei, så glad. Og jeg skammer meg for å bli mer misunnelig enn glad på hennes vegne :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh den prøvingen den prøvingen! - Er til å bli helt tullerusk av :-) Jeg kjenner meg igjen og ja tiden frem til IKM er laaaaaang. Slik jeg har forstått er det gode sjanser for klaff dersom en har sex før eggløsningsdagen i og med sædcellene da ligger klar, så du kan jo være heldig! Jeg har vært prøver en stund og hatt sex både før og på eggløsningsdagen uten hell, så uansett er det jo endel som skal klaffe, men jeg tenker du har gode sjanser. LYKKE LYKKE TIL!

Skrevet

Takk takk, ja man blir helt ko-ko.. Går og tenker på det støtt, kjenner etter osv. Og HVIS noe har skjedd har vel ikke det stakkars egget mer enn såvidt festet seg, så det er lenge til noe kan merkes.. Lykke til du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...