vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jenta mi på 1år har 3-4 bæsjebleier daglig og det har hun hatt helt fra hun gikk over fra morsmelk til mme og videre på fast føde. Normal konsistens så ikke noe diare el lign, bare hyppig, ofte i forbindelse med måltider. Vil dette "gå seg til" eller er det bare sånn systemet hennes er?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Min har også 3-4 hver dag. Da han var liten var det maks 1 hver dag, så jeg syns det er skikkelig mye med 3-4.. Håper det minker etterhvert!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 min datter på 21 mnd har 1-2-3 hver dag =) er det 3 er det mye ! er det 1 er det greit, og er det 2 synes jeg det er normalt! hun har vært sånn så lenge jeg kan huske! =)
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Hun spiser innmari mye da så det som går inn, må vel også ut ;-) Synes likevel 3-4 er nok, men da er del vel innenfor normalen likevel
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 jente 15 mnd, 2-4 ganger om dagen , som regel rett etter hun har spist
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Det varierer veldig. Noen har mange om dagen, mens andre har flere dager mellom hver bæsj. Jeg er mamma og jobber i bhg og min erfaring er at det er veldig vanlig at de yngste bæsjer flere ganger daglig, gjerne like etter måltidene. Det pleier å stabilisere seg etterhvert som de nærmer seg 2 års alderen. Dette stemte veldig bra på min egen datter også, hun bæsjet 2-4 ganger daglig til hun var rundt 18 mnd. Nå er det som oftest 1 om dagen. Tror det har noe å gjøre med at aktiviteten er stor, magen er liten og at det er så mye nytt for et litt umodent magesystem. Hvis barnet virker slapt, har diarè eller legger dårlig på seg bør man oppsøke lege.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 7. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2009 Ingenting sånt, alm.tilstand og alt er fint så bare lurte litt siden jeg synes 3-4 virka så mye Det er mye bleieskift i barnehagen så regner med du har god erfaring!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Vår gutt på 15 mnd gjør i bleia nesten etter hvert måltid! Det blir ca 3- 4 ganger om dagen, av og til 5. Er bare glad for at magen er regelmessig jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå