☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Bare på syklusdag 22 - vært kvalm og uggen ett par dager, svimmel og "rar" - ømme bryster, skikkelig trøtt og stikninger i magen - sikkert bare masse pms og pergo-bivirkninger - jeg er bare så dust(!!!) - jeg vet jo godt at dersom man tar en test nå så blir den negativ - og hva er det jeg gjør???? Jo, jeg tar en TEST!!!! Og den blir selvsagt blendahvit, slenger den fra meg på badet og legger meg litt på sofaen igjen og sovner en liten halvtimes tid. Står opp for å gå på toalettet for å tisse for n`te gang i dag - og kikker på testen - hva pokker?? Den er jo klar positiv jo!!! Svarte f.... og det er det som er så innmari dritt - for nå får jeg liksom enda større forhåpninger om at det faktisk har klaffet denne pp`n allikevel - har jo vært så positiv og skråsikker på at "noe er på gang" og nå "fyrer jeg meg opp" bare enda mer!!!! Enda jeg vet at testen ikke er gyldig etter at tiden har gått ut... Herreguuuuuud - går det an å være sååååå dum!!!! Dagens "blondis", hehe =) Godt å få ut frustrasjonen og dumheten min, hehe, det er herlig å kunne dele alle tankene mine med dere, hadde jeg sagt dette til noen andre tror jeg - at de tror, at jeg hadde "tørna" helt, hehe =) Klem fra
tezzie Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg har egentlig ingenting her inne å gjøre, for jeg prøver ikke å bli gravid for øyeblikket, men når tiden er inne. Alikevel, så følte jeg at jeg måtte svare på dette innlegget her. Har aldri hørt om en test som ble positiv etter en stund i søpplekassa. Alle negative tester jeg har tatt opp igjennom tiden har forblitt negative. Jeg vil ikke skru opp forventningene dine, for jeg ønsker ikke for deg at du skal bli trist og lei deg om det viser seg at mensen kommer. Men dette var for meg litt rart. Hmm.. Lykke til! Skal krysse fingre og tær!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Men kjære deg da, hva kan så dette bety da?????? Er jo ikke du av de som gjør det lite spennende og være her inne eller.....hehe Skal jo bli riktig så artig og følge deg fremover å se hvordan dette ender...... Lykke til:)
så gla' Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Oj, oj, oj Meg og lille snuppis. Dette var spennende lesning. Den testen du tok i går, var ikke på morgenurin eller? Herregud (sorry), du må jo teste igjen. Masse lykke til "blondie" *knise!
J -76 Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 krysser fingrene for deg og håper d er din tur nå! XXXXXX Jeg har heller aldri opplevd at tester har blitt positive etter å ha ligget litt og jeg har svidd av maaaaaaaange negative tester dette året. På den andre siden står det jo klart at testen ikke er pålitelig etter så så lang tid. TVI TVI Klem J
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Wheeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Dette gjør du litt for spennende meg og lille snuppis! Hvilken type test var det du tok? XXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har for deg nå)))))))
Be Cool Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Slapp av Meg og lille snuppis, du er nok ikke den eneste som har fyrt av tester så tidlig Selv klarte jeg faktisk å gjøre noe så imponerende for 2 pp'er siden som at jeg testet med en brukt eggløsningstest for å sjekke om jeg var gravid!!!!!! Da begynner man virkelig å snakke om at galskapen har tatt bolig, he,he. Hadde aldri trodd at jeg hadde det i meg å bli så loco :-) Jeg har faktisk opplevd å få strek etter at tida har gått ut uten å være gravid, men det har bare skjedd 2 ganger og den ene testen var tydeligvis ødelagt for streken fløt utover. Alle de andre gangene jeg har testet har negativ test forblitt negativ.... Så skjønner godt at du er spent nå. Jeg krysser fingrene for deg, og kan i hvert fall råde deg til ikke å bruke brukte EL-tester som gravi-tester hvis du blir for desperat ;-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Vet du hva!!!! Jeg har hatt en utrolig stor magefølelse hele mnd om at du blir gravid denne gangen, så overrasket meg ikke da testen din ble positiv ettet en stund. Jeg er sikker på at du er gravid. Grunnen til at den ble positiv sent er fordi at du har lite hcg i kroppen enda. Krysser alt jeg har. Nå skal du over på 1-tri. Stooor klem og lykke til!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2009 Takk jenter - dere er nå utrolig snille altså - har skikkelig forhåpninger nå og dersom jeg ikke blir gravid så er det ingen nedtur allikevel, har liksom "gitt opp litt" og tenker at det skjer når det skjer... men det er klart, har jo liksom ett STORT lite håp også og blir sikkert litt skuffa dersom TR dukker opp, men jeg blir ikke knust - slik at jeg har blitt noen av de andre pp`ene =) 19 pp er liksom ikke noe å kimse av med 2 MA i mellom - så dersom jeg er gravid - håååååååper jeg at jeg beholder spiren denne gangen!!! Ønsk meg lykke til =) Svir av en test enten i morgen eller søndag... Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2009 Maddemor: Tok en vanlig CB, ja blir noen spennende dager fremover... Har en litt god følelse da =) Skulle ønske jeg var på IKM dagen nå, har jo ikke IKM før den 12 eller 13 og det er en heeeeel uke til!!!!!!!!! Men tenker at jeg svir av en test i løpet av morgendagen eller på CD 25 altså søndag... Tenk for en fin farsdagsgave det kunne bli da - men da må spiren holde seg fast altså =) Klems
Carina har to små gull Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Så spennende Du får rapportere oss så snart du har testa igjen. Krysser alle fingrer og tær for at den forblir positiv idag og at spira sitter i 9 mnd. Stor klem fra
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Masse lykke til!!! :-) :-) :-)
Vårbarnet med to små Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 du kan trøste deg med at det er virkelig ikke bare du som er dum... Jeg klarte jo selvfølgelig å svi av en firstsignaltest i går... Dumme dumme meg. Men jeg har jo ikke IKM før neste helg jeg heller. Skjønner ikke hvorfor jeg gjør sånt.... Angret idet jeg satt på do med pinnen i hånda faktisk, men jeg gjorde det allikevel. Og den ble så blendahvit som det bare går an. Jeg har ikke sett på den siden, så jeg vet ikke helt om den ble positiv etter at tiden hadde gått ut. Men jeg klarer helt sikkert ikke å holde meg veldig lenge.. den blir nok sjekket når jeg kommer fra jobb gitt. Jeg har vært så utrolig kvalm de siste dagene, fullstendig oppblåst og orker IKKE å kneppe igjen øverste knappen i den største buksa jeg har. Dessuten så kommenterte mannen min at "magen din begynner jo helt nede jo kjære". Så han tror jo da at jeg er gravid... men, jeg er nok redd for at vi begge kommer til å bli skuffet neste helg.... blir spennende å følge med på testingen din Meg og lille snuppis!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Hei jenter! Jeg svidde også av en test i morgen, for jeg har IKM på mandag. Vet det er tidlig, men har testet positivt så tidlig før, så da vet en jo at det går an... Testen i morges var selvfølgelig så negativ en kan få den. (CB-vanlig)... Angrer bittert nå, for nå er det jo ikke noen spenning igjen. Venter bare på mensen...Samtidig har jeg jo en liten stemme i hodet som sier: "Du har bare testa for tidlig. Det står jo på pakken at bare 75% får positivt utslag så tidlig som 3 dager før IKM. Da kan jo ha hatt senere EL enn du trodde...!" Uff. det er virkelig en "Berg og dalbane" å utsette seg selv for å prøve å bli gravid. Men når en først blir det, så er det jammen DA bekymringene starter for alvor :-) Lykke til med testingen videre alle andre svake sjeler :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå