Gå til innhold

noen som har begynt å planlegge vogn, sete osv???

Anbefalte innlegg

jeg tenker så det knaker om dagen... gleder meg til desember og januar salg:) får håpe vi får vite kjønn rett før jul:) ul 18 desember.

lyst på kombivogn iallefall... og sånn vogn med sete man kan klikke på.. praktisk..

hva vil du ha til din lille?

Fortsetter under...

å ja det har jeg tenkt på en stund:) førstemann på oss så det blir endel nyinnkjøp! skal på UL 15/12 og håper å se kjønn så shoppingen kan starte i januar;)

surfer på nettet, er innom babybutikker etc...

Her blir det en teutonia s3 med fashionbag, maxi cosi bilsete med base - kan også festes på vognhjulene og en stellekommode som må kjøpes inn.. får låne litt av en venninne som fikk baby ifjor og har besteforelde og en tante som også vil kjøpe noe til nurket..

Hei!

Ja jeg har også begynt å tenke i de baner, men har to fra før så jeg er litt forutinntatt i hva jeg vil ha :o) Jeg vil ha Duovogn. Den har mye bredere bag enn Kombivognene som bagen skal legges oppi kombidelen. Sete har jeg fra før (Maxicosi) og klær tenkte jeg at jeg skulle fråtse i når det blir salg :oD Lekegrind og gåstoler og sånt ble bare stående i veien i stua sist - så det gidder jeg ikke å ha nå. Men vippestol - det skal skaffes :o))

Lykke til i jakten :o) Gøy med førstemann :o)

Vi skal ha nummer 4, så man skulle jo tro vi ikke trengte noen verdens ting...men joda. De to siste kommer såpass tett at vi må ut og skaffe søskenvogn. Nytt område å sette seg inn i, altså ;)

Vi må ha en sprinkelseng til også, med det som hører med.

Ellers skal vi vel kjøpe inn litt flere bleier (bruker tøybleier) og muligens noe mer ulltøy, da det er det vi bruker mest.

Kommer nok til å ønske oss veldig spesifikke ting denne gangen, da det hoper seg opp med ubrukte barselgaver (det ER grense for hvor mange kjoler, rosa bodyer og olaskjørt i størrelse 62 en baby trenger! ;))

Jeg har vel egentlig visst hva jeg vil ha siden vi ble prøvere for 1år siden.. :P *pinlig* Haha

Jeg vil ha kombivogn, helst emmaljunga, siden jeg syns de er så fine.. :D Evt en en simo kombi, som og er fint. Har hørt at de er store og tunge, men det bryr meg ikke, skal ikke gå masse i by og butikker med den, men mest asfalt, og turer. Bor en plass der vi har en del slapseføre og slikt, pg da er visst de store hjulene et pluss.. :)

Har lyst på maxi cosi sete med base. :) Ellers vet jeg ikke, men gleder meg masse til januarsalg og litt størrelse på magen, og gå der å kikke.. :P

Annonse

Har det meste frå før, så er ikkje så mykje vi treng å kjøpe. Skal ha ein ny bilstol, helst ein som har kvilestilling om det finst. Kjem til å ha nokre lange turar i bil, og då bør vi ha ein god bilstol. Dei 2 største brukte vi bag til når vi skulle køyre veldig langt, men det har vi jo ikkje plass til no...og den gamle bilstolen er veldig bratt og berre 3 punktssele, så babyen sig ned...

og så hadde det jo vore kjekt med ny vogn, men treng det jo ikkje akkurat...har simo kombi frå før, som er heilt grei og pent brukt, men barnehagen har greid å knekke ein dings på kalesjen...men det viser jo ikkje, så bør vel vere fornuftig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...