Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 i fjør brukte vi en gammel skinnpose som er for kort til han nå. Så trenger å investere i en ny, siden han sover ute hver dag. Ikke så mye behov ellers når vi triller vogn, da kler jeg heller på han. Er ganske varm av seg. Noen anbefalinger? Er det noen som er varmere enn andre? gjør ikke noe om den ikke er av det dyreste eller. Og så skal vi bruke den i pulk...
Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg sverger til Odenwalder posen jeg.. den med sånn bamse inni. Gutten min på 20 mnd elsker posen sin og sover lengre i den enn han gjorde med fleeceposen han hadde når det var mildere. Deilig dunpose!
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg anbefaler easy grow posen. Den fikk best i test på tv2 hjelper deg og er en kjempegod pose. Den har forlengerdel slik at gutten din kan bruke den til neste vinter også dersom han fremdeles sover. Den kan vaskes og tørketromles og den er kjempevarm og kan snøres så den ikke slipper inn noe trekk rundt hals/skuldre. Jeg har denne posen til jenta mi og er kjempefornøyd. Den er så varm og god at hun trenger ikke annet enn body og stilongs.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Jeg anbefaler også Ödenwalder posen, som er laget av dun og ull. Det er en bamse inni. Finnes to typer tror jeg, så mener den med den teddyfor inni, som ikke er av glatt fleece. Den har antiskli underlag og er brukelig til de er 3 år. Er ganske lang nemlig. Her kan du se og lese om den; http://www.barnashus.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=349&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=410
A og G Skrevet 8. november 2009 #5 Skrevet 8. november 2009 easy grow posen er det den som er det samme som voksi urban eller hva den heter?
mamarama og lille banan Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Jeg har også Odenwalder-posen (den lengste) til poden, og er veldig fornøyd. Det er hull til fempunktssele og snøring rundt ansiktet, så den blir som en god og tett sovepose.
trebarnsmamma84 Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 eg har pose frå going...fantastisk god pose=)ellers har eg ein skinnpose som eg hadde når eg var liten. har og voksipose som eg har arva frå tanten min...
Gjest Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Jeg anbefaler også easygrow (easykid) posen:) Det er ikke voksipose nei. Norsk design som de bl.a.selger på lilleprinsen.no. Utrolig god pose, og finnes i mange farger. Tror den er en av de lengste på markedet, og det gjør at den kan brukes lenge, også som sovepose når ungen slutter å sove i vogna. Superfornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå