Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun fikk dessverre TR i dag - og er skikkelig uttafor stakkars =(

Hun har nesten ikke vært inne her i dag - kun ett lite innlegg på Bli Gravid.

Hun kommer nok tilbake om en stund tenker jeg, når hun føler seg klar for å prøve igjen - så hun får passe litt ekstra godt på seg selv noen dager nå =)

Klem fra

Hei kjære J73:)

Er som meg og lille snuppis sier, ble en litt tund dag da jeg fikk negativ test og merket blod på papiret. Hadde nok skrudd opp forventnigen denne pp da jeg hadde så mange positive symptomer. Men var nok pergoen som spilte meg et stort puss. Kommer ikke til og stole på et symptom igjen etter dette, er bare positive tester som gjelder etter dette:)

Men fikk lyst til å gi opp alt i dag, og legge inn årene. Men kommer sikkert tilbake om noen dager litt lettere til sinns. Som du ser sitter jeg nå på nattvakt, og at jeg skulle på det også hjelp ikke på humøret.....hehe

Tusen takk for at du spurte etter meg, setter utrolig pris på det. Hva skulle jeg gjort uten dere damen her inne......klem fra meg:)

Nei nei nei Tiriljenta !!!!!

Det var skuffelse altså - jeg ville så innmari gjerne at du og jeg skulle vandre inn i solnedgangen sammen nå... ;-)

Pokker !

Men jeg venter på deg neste syklus altså - jeg er jo beviset på at Pergo funker :-D

Du har én runde igjen med dobbel kur, eller ?

Jeg tør ikke engang tenke på at jeg er gravid - er så sikker på at det kan gå galt...

Når jeg ser hvordan folk sliter her inne og har en drøss med MAer og SAer - så føler jeg at jeg er urettferdig heldig som får klaff på 2.pp - så det MÅ liksom gå galt....

Har jo "bare" hatt 1 MA for 6 år siden - så statistisk sett har jeg mye ulykke i vente (aldri for tidlig å grue seg... he he)

Lykke lykke lykke til så innmari masse vennen !!

Jeg forlater ikke "Bli Gravid" uten deg - så er det klart !

Jeg har bestemt at du og Maddemor og Katta skal bli med inn på trimestersidene veldig snart.

Kos deg nå i helgen med litt vin og deilig mat og kos deg !

Ta et glass vin for meg også.

*klem*

Nei og nei, det var skikkelig kjedelig synes jeg...! Jeg hadde også troen på at det skulle gå din vei nå. Det er lov å være skuffet, lei seg og alt det der, vært der jeg også - opptil flere ganger.. Men når man har fått det ut, så er det bare å prøve å se positivt på tiden framover :-) En gang Tirilgirl - blir det vår tur også :-)

Stor klem fra meg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...