Gå til innhold

Skal/skal ikke teste nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde SA 3.10, Tror jeg hadde EL fredag for 13 dg siden. Har tenkt å teste i morra, men har så lyst nå. Har ikke vært på do på 4,5 t.

- Har ømme pupper (noe jeg aldri har, bare da jeg var gravid med snuppa, og forrige gang da jeg mistet i SA)

- Totalt energiløs.

- Stikkinger og mensmurringer i nederste delen av magen og uderlivet de siste 3-5 dg.

- Og har litt bedre og noe forvridd luktesans enn vanlig.

SPEEEENNENDE ja!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme situasjon her!

Hadde MA og utskrapning 9. nov - jeg tror jeg hadde el for ca 11 dager siden.. (men er litt usikker pga utskrapningen og beskjed fra legen om at syklusen kunne være litt rar en periode - men jeg hadde noe som lignet el-slim..)

vurderer å teste i morgen.. testet positivt nøyaktig 4 uker etter forrige TR.. men er så veldig redd for at jeg får positiv test og så viser det seg at det bare er at jeg fortsatt har hcg i blodet (teit?)

føles som om det liksom er for enkelt at jeg er gravid igjen allerede.. dessuten har jeg ingen symptomer!!

Hold meg oppdatert på hva du bestemmer deg for - og ikke minst testresultatet!!! Lykke til! Krysser fingrene!! (for oss begge)

Skrevet

Så trist å høre at du mistet:(

Håper du har en spire i magen igjen, og at den blir der i 9 mnd!

Jeg synes at du skal teste nå;)

Masse lykke til!

Skrevet

Jeg testet i går kveld og den var jammen positiv! Skal ta en til på søndags morgen som pappa`n i huset skal "få" sammen med farsdagsgaven fra snuppa =) Blir vanskelig å holde det for seg selv helt til da, men...

Håper bare denne spiren blir der ei stund nå da. Hadde en SA før jeg ble gravid med snuppa også, så jeg øyner håp.

Lykke til til dere som svarte meg :)

Skrevet

Oj gratulerer så spennende da:) Håper det går bedre med deg denne gangen:)

Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men sikker på det ikke er hcg som henger igjen fra sist? Det kan sitte i lenge..

Hvis ikke, så gratulerer =)

Skrevet

Gratulerer så masse!! :)

Jeg har ikke testet ennå.. har litt mensmurringer nå så er ganske skker på at den er negativ uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...