Gå til innhold

Hvor på nett kan jeg finne eier av en bil ved å skrive inn skilt nummer?

Anbefalte innlegg

Vi har en bil som snuser rundt huset vårt hele tiden, har holdt på en uke nå. Er livredd for at exen min har sendt noen etter meg. Har voldsalarm men føler meg likevel ikke helt trygg:( Har blitt utsatt for elefonterror i det siste og jeg er så utrolig redd. har kontaktet politiet og de var innom men gjorde ingenting! hjelp meg å finne ut av hvem som eier denne bilen...

Fortsetter under...

Om det er heftelser på bilen så kan du sjekke det og få opp eier: http://w2.brreg.no/motorvogn/

Ellers så er biltilsynet eller politet neste stopp. Det er ikke taushetsplikt på eier av bil så det kan du få opplyst

Har du skilt nr?? Da ringer du politiet og sier du ønsker å vite hvem som kjører den bilen for den kjører rundt huset ditt hele tiden og du føler deg ikke trygg..

Har selv gjort det samme, en kveld jeg passet mine søsken kom det en bil i tunet, den sto der i evigheter også kjørten den rundt og lyste over hele plassen, inn i huset og rundtom.. Jeg ble livredd men fikk tatt nr på bilen, da min far kom hjem ringte han politiet og sa at det var en bil som snoket rundt huset og ungene var livredde, da sjekket de hvem det var med en gang..

Annonse

det finnes en sms man kan sende til. Samboeren min gjør dette fra privattlf sin. Han jobber med verditransport, så kan hende at han har noe ekstra iflg med det, men det har jeg ikke spurt om. Han sender jo dette privat også. For å finne navn på de som blir lest opp på politiradioen (litt av en dum hobby i grunn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...