Miss Dynamite Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 slitsomt å ikke vite hvor langt jeg er på vei :( noe over 4 uker vel, men... husker ikke dato for sist mens..
Miss Dynamite Skrevet 5. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2009 tusen takk 1 år siden jeg fikk min lille jente, så det kom litt brått på!! særlig for ei som hadde dårlige ods for å bli gravid, så var det et stoooort sjokk!!! men slitsomt å ikke vite hvor langt jeg er på vei men.... tok sånn digital tester og den sa mellom 4-5 uker.... får se da!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 må bare si jeg syns dette er kjempe kjekt snuppa:) du var jo så redd for å bli skuffa ved negativ test.. å nå slapp du jo d:) å lille NIma skal bli storesøster:)
Miss Dynamite Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 hehe var redd, samtidig "forberedt:P" hvordan kunne dette skjeee liksom?? etter så mange år,før nima? rart as.. så nå skal vi gå gravide sammen, nok en gang!! hehe bra timing:P ja nima blir det..litt skummelt det syns jeg men...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå