Gå til innhold

JIPPI, POSITIV GRAVIDITETSTEST

Anbefalte innlegg

Jeg bare må skrike det ut:JEG ER GRAVID!

Klar og tydelig rød strek som viste seg med en gang idag, og blodprøve som viste 187 på Hcg. Dette er ifølge CFC veldig bra! Yes, yes, yes.........

Endelig!Veldig glad, og pisseredd samtidig etter å ha miste 3x. # uker til ultralyd for å sjekke om d er 1 eller 2, da jeg fikk satt inn 2 egg på første forsøk m Ivf.Så hormonhelvete gjorde susen.........

Jeg bare MÅ dele det med noen, siden jeg gjør dette alene og i all hemmelighet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140930818-jippi-positiv-graviditetstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ååååååå - så kjempekjekt Eliza!!!!!!!

Nå ble jeg kjempeglad :) Har gledet meg sånn til å høre fra deg, og var sikker på den ville sitte :) :) :)

Jippi!!!! Nå skal jeg feire for deg - siden jeg kan (akkurat det er jo skikkelig dumt men...) - og skåler med et glass deilig rødvin!!!

187 er super hcg. Dette er superegget(ene)!!!!!!

Nå skal du bli mamma, Eliza :)

Klem fra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, dere er helt skjønne! Tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger, og at dere bryr dere!Måtte grine en skvett..............

dere er gull verdt i denne prosessen!

Fikk en nedtur igåe, da min gynekolog sa at 187 var lite utslag på hcg- og Nordica sier det var bra. Blir helt forvirra! Noen som har peiling på hvor høyt hcg skal være 14 dager etter innsett?

Grav. testen viste sterk rød strek i løpet av 3 sekunder ihvertfall, og ingen mens. Veldige smerter nederst i rygg og buk, og trøtt som en strømpe!Vil bare sove, og tisser hele tida, så tror noe er på gang ja. Jeg tenker positivt!

Sunshine:hva har skjedd?Nei, har du mistet?

Annonse

Gratulerer så mye med positiv test eliza68 :)))

Jeg er også i gang med mitt første IVF-forsøk og ligger ca én uke etter deg. Er naturligvis veldig spent på mitt eget resultat, men blir jo veldig inspirert og får troen på at det kan lykkes for meg også når jeg leser historien din.

Hadde du noen symptomer på graviditet før du testet positivt?

Hei igjen Eliza68 :)

Sender deg en link der du kan studere hcg-verdier. Jeg er litt usikker på om dagen for uttak teller som dag 0 eller dag 1...men når du er på rugedag 14 er eggene altså enten dag 15 eller 16 - og hcg-nivået ditt ser supert ut i forhold til medianen der :)

Slike tall er uansett svært individuelle - men ingen kan komme og si at 187 er lavt!!! Det er kjempebra :) :) :)

Ønsker deg masse lykke til!!!!!

Klem fra

Tusen takk sunshine! Utrolig snilt at du orker å bry deg med oss som er gravide-etter at du akkurat har hatt en MA!

Du er utrolig tøff!

Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre!

Takk alle som har svart!Jeg hører heller på dere enn på gynekologen min!Så detså!!!!!!!

Haha...litt svimmel er jeg nok...! Ser jeg glemte hele linken igår!!!

http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single

Her har du den jaffal :) Og klart jeg bryr meg - jeg vil jo være en av dere igjen...SNART!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...