Mina™ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Har veldig lyst på denne vogna til nesteman. Men vi kjøpte helt ny vogn sist å har blitt enige med mannen om å ikke kjøpe ny denne gangen. Når kom Brio Go ut?? Tror dere d er noen sjangs å få kjøpt den brukt? Var ikke så mye å finne av den på finn.no Heldigvis er d lenge til termin så har jo go tid på meg
LegallyBlond Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Den er ganske ny på markedet, husker ikke helt når den kom. Var de i begynnelsen av 09 kanskje? At det begynner å nærme seg ett år siden. Er ikke heeelt sikker. Det er derfor ikke så veldig mange av dem på finn, men det dukker opp noen innimellom. Vært flere de siste mnd. Om du ikke er veldig kresen på farge og sånn er det nok helt sikkert mulig å få tak i en brukt! Noe annet er at du er heldig om du finner en til under 4500 kr, men det kan jo skje =) Mulig du må kjøpe bag og vogn separat eller evt ny bag.
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Jeg har ikke Brio GO, men jeg har Brio Sing Duo.. Kjøpte min brukt på finn... er super fornøyd med vognen :) Jeg har termin i mars, men hentet den 3-4 uker siden i Bergen... Så nå står den klart til bruk når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Det er en fantastisk vogn! Håper for din del du finner en brukt
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Jeg har Brio Sing og er super fornøyd med den... kjøpte den brukt på Finn.no... Jeg selv har termin i mars, og har allerede fått den i hus...
millie+2klumper Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Du kan ikke si at du er super fornøyd når du faktisk ikke har fått brukt vognen enda;) Men kan virkelig anbefale Go. fantastisk vogn:) Men ville kjøpt en med faste seler om jeg var deg. Jeg var så dum og kjøpte med løse seler nå og det er sinnsykt irriterendes!
Mina™ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2009 takk for svar Kan jo prøve å gjemme unna litt penger å kjøpe den ny også. Men kommer til å kjenne d på samvittigheten så eg tror ikke d. Hadde emaljunga edge duo sist. Mannen va kjempe fornøyd me den men eg syns den ble litt for stor å tung. Å nå går eg bare å drømme om Go..... Har termin i juni kansje litt tidlig å tenke på vogn da?? Men finner eg en på finn må eg jo bare slå til. Er ikke så kresen på fargene men syns d hadde vert kjekt med nøytral. Vis ul viser jente hadde d vert fint med den røde, syns fargen er så fin
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Jeg selv venter, vognen jeg har kjøpt er sort, så er den hvit inni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå