påtjukken Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 lurer på når me skal fortelle det til nermeste familie:) så når gjorde dåke det? eller når skal dåke gjøre det?
Ønsker troll 2010 Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Vi fortalte det til nermeste familie når vi var 8 uker på vei. Resten får vite det neste uke når vi er 12 uker
Canari Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 jeg klarer ikke holde sånt hemmelig, søster og venninner fikk vite det med en gang, ellers når jeg treffer folk!
BebeGutt<3 Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hvis du klarer å holde deg fram til jul, så kan du jo kjøpe sparebøsse med bilde av gutt/jente/Storken/baby og på julekortet kan det stå: Denne bør være oppfyllit (innen termindatoen)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 allernærmeste fikk vite d med en gang:) klarer ikke å holde på gode nyheter.. nære venner og resten av familien fikk vite d mellom uke 7-8 .. resten får vell vite d litt senere
furunes Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Vi snakker om når vi skal si det til familien når vi blir gravid. Og han mener at vi skal vente helt til 12. uke å fortelle det til alle. Jeg vil gjerne fortelle det til nærmeste med engang jeg!!!
Hekta Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Jeg har fortalt ett par nære venninnner. Skal fortelle til mine foreldre etter første svangerskapskontroll, er da 8+5. Hans foreldre vet jeg ikke når blir, men ihvertfall før jul en gang. Bikker 12 uker den 9 des. Han ville vente til farens bursdag, men da er vi 4 måneder på vei. Og det tror jeg de heller vil ta som en fornærmelse. Så vi får sjå..
på tide å prøve? Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 fortalte til mine 2 beste venninner med en gang. resten av røkkla + familie får vite det når jeg er 12 uker. ikke før! så det blir i jula da. de kan bli så fonærma de bare vil! sist sa jeg ikke noe før jeg var 15 uker.
Jada-har fire små Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 jeg skulle bare fortelle det til søstra mi, men så klarte hun å røpe det til mora mi, så nå vet den nærmeste familien det. Resten skal jeg vente med så lenge jeg klarer å skjule det- har fått oppblåst mage allerede, slitsomt... Jobben får vite det når jeg er 12 uker..
på tide å prøve? Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 har forresten sagt det til sjefen alt pga. div. personal greier som må løses. men han har taushetsplikt, så det er jo greit.
mamma til twins Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Da jeg gikk gravid med førstemann var jeg så grisesjuk at jeg ble avslørt av både venner og familie. Min mor har et røntgensyn når det gjelder slikt noe.. Nå er hun "heldigvis" plassert 50 mil unna, så hun kan ikke avsløre meg. Er jo sykemeldt fra jobb, men de kjenner jo ikke mine venner og familie da. Jeg har en plan om å klare å holde meg til jeg er over 12 uker. Er jeg ekstra tålmodig kunne jeg tenkt meg å la det bli en overraskelse på julaften (til mamma altså). Når hun har fått vite det trenger jeg ikke si det til flere for å si det sånn. Mamma er en racer på sms og FB.
FruFrydmedtotette Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Har fortalt det til søstera mi og sjefen,skal prøve så godt jeg kan å ikke si noe til noen før de magiske 12 ukene. Er 12 uker 2 des,så er jo en måned igjen. Skal nok klare det. Men må si jeg gleder meg skikkelig!!!
ma:) Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Jeg fortalte det til søster, to gode venner og sjefen på jobb da jeg var 7 uker. Da ble jeg sykemeldt, men resten av jobben vet ikke noe. Nå er jeg drøyt 9 uker og har i tillegg måttet fortelle det til de kommende besteforeldrene. Er dårlig og orker ingenting, så de skjønte etter hvert ikke helt hvorfor jeg aldri hadde tid og ville se dem. Var greit å få forklart så de ikke bekymrer seg unødvendig. Håper ellers å vente til begynnelsen av des med flere, men kan kanskje bli litt vanskelig i og med at jeg ligger sykemeldt.
missM79 Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Jeg har valgt å fortelle nær familie veldig tidlig, samt noen gode venner. Min mann ønsker ikke å fortelle det til sin familie før vi vet litt mer sikkert, og det er helt i orden. Det er godt å dele gleden, men ikke minst, om det går galt er det godt å ha noen å dele sorgen med. Men vi forteller kun de vi vet vi kan stole på ikke forteller det videre :-) Uansett, lykke til til dere alle og med selv!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Fortalte det her om dagen til nærmeste fam. (uke 5). Veldig tidlig, men sjefen og flere kolleger vet det pga omplassering. Derfor ville jeg fortelle nærmeste familie, så de ikke hörte det av andre.
memather Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Vi hadde ikke tenkt å si det til noen. Men fikk brått over 39 grader i feber, så delte det med mine foreldre fordi jeg ble litt bekymret for influensa. Jeg er glad for at jeg sa det til dem, de holder hemligheten like godt som oss, og det er fint å ha mamma å snakke med Ellers skal vi vente (hvis det lar seg gjøres, HÅPER) til jul med resten. Da er jeg ca 17/18 uker på vei. Vi skal til mannens familie, så da blir det kopper med "bestefar" og "bestemor" under treet Resten av familien min (søsken og slekt) får vite det i romjula! Gleeeeder meg!
*lenemora* Skrevet 7. november 2009 #17 Skrevet 7. november 2009 foreldrene mine bor 25 mil unna, så jeg tror jeg skal klare å holde det hemmelig så lenge jeg ikke er hjemme, men skal hjem første uka i desember, da er jeg 9+5 dager på vei. Da blir jeg nødt til å si det, siden de kommer til å skjønne det med en gang jeg takker nei til rakafisk (som jeg elsker, og over alt i verden ikke ville takka nei til ellers).. foreldrene til sambo blir kanskje venta litt lenger med, siden de er såpass konservative at vi aller helst burde vært gift før et barnebarn kommer til verden.. men uansett er det spennende, når det første sjokket har lagt seg..
velsignet med to Skrevet 7. november 2009 #18 Skrevet 7. november 2009 Mamma gjetta det i uke 6, og søsteren min like etterpå da hun inviterte meg på vin og jeg ikke kom på noen god unnskyldning i farta. Har også fortalt det til et par gode venninner til nå. Resten får vente til jeg kommer hjem til jul, er da 14 uker på vei
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 7. november 2009 #19 Skrevet 7. november 2009 Vi har fortalt det til nærmeste familie og gode venner, å vi skal ha julebord ikveld, tenker det kommer til å bli røpt for resten av hans gode venner.... Men resten får vite det rundt uke 12... Men uansett, om det skjer noe galt under svangerskapet så skjer det noe galt... Vi klare ikke å holde oss, ikke kan vi lyge heller.... Begynner bare å le da haha
Carina har to små gull Skrevet 8. november 2009 #20 Skrevet 8. november 2009 Vi fortalte det igår. Vi er hos hans foreldre i helga på besøk og mine foreldre var her til middag igår kveld. Fant ut at det var perfekt å fortelle det da. Da fikk de vite det samtidlig. Ble stor stas, men mamma hadde allerede sjønt det tidligere i uka. Var litt letta over å få sagt det.
juni2010mamma Skrevet 8. november 2009 #21 Skrevet 8. november 2009 Vi har tenkt oss på 3d ul rett før jul og lage et kort til foreldrene våre fra barnebarnet:) Gleder oss veldig til å gi dem denne hyggelige overraskelsen, men det er lenge å vente og hardt å ikke si noe. De kommer til å ble såååå glade over nyheten og derfor er det jo også vanskelig å ikke si noe ennå
påtjukken Skrevet 8. november 2009 Forfatter #22 Skrevet 8. november 2009 er noen som vet det allerede da siden eg har hatt svineinfluensa og var veldig redd for knøttet, men ellers må nok folk vente litt til.. men er sååå vanskelig å holde på det!! mannen vil vente med å si det til sin familie til det er litt mer sikkert... gleder meg sååå til å "skrike" det ut:p hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå