Gå til innhold

Hva med demonstrasjon til manglende vaksine uten tilsetningsstofer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det har vært altfor lite oppmerksomhet og protester rundt at ikke vi som et av verdens rikeste land får tilbud om den vaksinen som Who anbefaler oss gravide, nemlig en uten tilsetningsstoffer. Synes vi bør arrangere en demonstrasjon i flere byer samme tid og sted for å få litt fokus på dette i media og sende info om dette over facebook. bor selv i oslo, men er ikke på facebook "dessverre". Er det noen flere som er enige i dette???Ikke at jeg egentlig er noe demonstarsjonsmenneske, men at vi ikke får tilbud om en vaksine uten omdiskuterte tillegsstoffer som kanskje kan skade fosteret, setter oss gravide i en veldig vanskelig situasjon! Hovedgrunnen til at jeg heller mot å ikke ta vaksinen er at jeg aldri vil tilgi meg selv om fosteret får misdannelser (vil alltid lure på om det er pga. vaksinen).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heter jo forresten ikke demonstrasjon TIL, men demonstrasjon MOT

Skrevet

Støtter ideen. Men er det praktisk mulig å organisere et demonstrasjonstog med gravide? Ser for meg de som vagger og de som lider av bekkenløsning. Kanskje friske gravide og deres familier kunne greid å trå til?

Skrevet

Syns det har vært en del i media om det, og tror nok myndighetene er smertelig klar over dette. Men nå er det engang slik at vi ikke vil rekke å få en vaksine uten tilsetningsstoffer før det hele er over (i alle fall for denne sesongen) så vet ikke helt hva godt en demonstrasjon skulle gjøre.

Er helt enig i kritikken mot valget av vaksine, og manglende hensyn til bla gravide i dette valget. Men føler at all fokus på dette bare gjør gravide enda mer usikre og redde, og uten en alternativ vaksine tilgjengelig er det vel ikke det vi trenger nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...