Gå til innhold

Tråden for slitere:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia jenter.. håper dere har hatt en fin helg alle sammen.

*dreamer*: Tusen takk for en kjempe koslig helg på Fredag.. Koste meg masse.. sååå godt og se dere jenter igjen!

Ja, har vært slitsomt med svimmelhet.. Men jeg overlever alt for en liten en! Du fortjener HVERTFALL en liten pode nå altså!!!! DET mååå bare bli vår tur snart!

Ellers kan jeg jo slenge meg på å fortelle at jeg er 25år, og bor i Akershus.. Ser det er en del av oss som er fra akershus i grunn.. morro.

Er det forresten noen som er ca likt med meg i syklusen nå?? Tok siste pergo pillen på Fredagen og er nå på dag 9 i syklusen nå... Bare og krysse fingrene for at jeg faktisk får eggløsning denne gangen!

klem til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører egentlig ikke til her... vært prøvere på nr 2 siden mars, og fikk tanta i dag (3dager for tidlig!), så da er det ny runde...

Brukte nesten 1år på nr 1. -Synes det er lettere nå siden jeg var mentalt innstilt på at dette tar TID. Kanskje også fordi vi begynte ganske tidlig, og så om vi hadde blitt gravide på første forsøk hadde det blitt to tette ;-)

Har lært oss at vi KAN å planlegge når vi IKKE skal få barn, men dette med å få et "planlagt barn" er vel heller en definisjonssak.

Trekker meg stille ut her i fra og ønsker alle dere ordentlig "slitere" her masse lykke til! Håper det blir spire på dere snart!

Skrevet

Cim: Så dumt da.. Du kan vel nekte? Det passer jo ALDRI å være borte.

Venninnen min måtte inn en gang hun også. Hun begynte å grine, latet som om hun ikke kom til å takle dette. Så slapp hun hele greia. Ikke at jeg skal oppfordre deg til det samme, men de vil jo ikke ha noen ustabile folk i forsvaret hehe!

Fikk nettopp vite at bestevenninnen min er gravid. Er bare SÅ glad for henne. Hun måtte gjennom noen runder hun også.

Er kanskje litt mer positiv til å få det til å klaffe snart. Vi har gått gjennom dette med å prøve i sammen. Dele erfaringer osv. Nå skal jammen jeg greie det jeg også!

Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelse over her:D

Jeg har hatt en kjempe bra helt, fikk premier på utstillingene, så er veldig fornøyd med helgen. Er sykemeldt denne uka, og har fri neste uke, så nå skal jeg bruke disse to ukene til å slappe av og kose meg. Komme i hektene igjen:D

Så kooselig perle79, håper dere får det til snart også, må være moro å gå gravid sammen men noen:)

Skrevet

takk for at dere er enige med meg ;-). Skal prøve å gråte meg ut av det. Tårene kommer nok til å komme helt naturlig, så det blir ikke noe problem. Eller som du sier drømme stress-less, prøve å påvirke datoen man skal inn.

Når man akkurat har startet på en pergokur (skal jo ta dette annenhver mnd, slik at det blir 6 mnd med prøving), kan man evt. få en lege-erklæring fra gyn om at det ikke er passende å være borte fra mannen i 3 uker?

Blir så mange negative tanker om dagene!

Skrevet

dytter denne opp igjen jeg=)

Da var jeg i dpo-land og har verdens tregeste dager forran meg..Satte ovitrelle sprøyten Søndag morgen;) Håååååååper**********

noen flere som er i vente modus?

Skrevet

Ta var tanta i anmarsj :D *whee* Da lander eg på "rette" syklusen igjen da, endeliiig! Satse på at det bare er meg som har vært for sløv i tempe-reglene mine.....at eg hadde el for en 10-18 dager siden. Hehe.. Men den kroppen min har herja godt med meg denne gangen. Sikkert derfor eg hadde så mye el-slim..altså i så mange omganger. Masse hormoner etter en eevighet uten! Hehe..kommer ikkje over kordan eg så ut i speilet eg altså, i går.. blåstrekete på heile kroppen! Haha!! Huffameg..jaja! Da e det tilbake til jevn hudfarge og flate pupper!! (har egentlig store, men før antatt el er de så slappe at de bare henger der som to vaskekluter!! Haha!!!)

Tralallalaaaa...

***smittesmittesmitte alle her inne med überoptimisme!!***

Og lykke til mannaen*Pergoberte*!!!! :D:D:D Spennende jaaa!! :D Keep us posted! Håper på litt symptomjakt fra deg då, mens eg venter på el sjøl :P:D *krysse fingrene*

Skrevet

Jeg slenger meg på jeg og ;) Er helt ny her på BIM, men har prøvd i 14 mnd, uten no resultat:( Så dette var kjempelurt! Takk;)

Skrevet

paris83: Har dere begynt med utredning? Håper dere får det til snart:)

Wild yam, hvor kjøper jeg det, og sånn ca. pris?:)

Skrevet

Henger meg på her jeg også. Prøvd i godt over et år nå! Skal til legen i neste uka og lurer på hva som skjer da? Noen erfaringer?

:)

Skrevet

hei floga, jeg venta mer enn 1,5år med å gå til legen, og grua meg litt før jeg gikk, men det var ikke noe problem! Vi bare prata litt (bl.a. om syklusen min), og så fikk jeg henvisning til gynekolog for videre utredning. Så min erfaring er at det ikke er noe å grue seg til :-) Det går nok bra skal du se!

Skrevet

10 dpo idag, 5 dager til IKM, og i slutten av neste pp, mer nøyaktig 7/12 skal jeg til gynekolog.

Gleder meg til å komme igang med hjelp. (Forutsatt jeg ikke blir gravid først da)

Skrevet

Lykke til frem mot ikm da:D

Skrevet

Hei, hei!

Jeg er 36 år, samboeren er 38. Vi er uforklarlig barnløse, og har vært prøvere i 5,5 år nå... Det skulle vel bli noe sånt som 70-noen pp... Lenge siden jeg sluttet å telle, for å si det sånn.

Vi har vært gjennom mengder av utredning og syv prøverørsforsøk. Vært gravid to ganger i løpet av det siste året. Første gangen med tvillinger, som jeg mistet i MA 9 uker på vei og SA 12 uker på vei (selvsagt noen få dager før jul ifjor). Andre gangen var jeg gravid med en spire, som vi mistet i MA 10 uker på vei. Vi har nylig hatt det syvende forsøket, som ble negativt.

Nå er vi i tenkeboksen ift om vi skal ha flere forsøk eller gå rett over på adopsjon. Er ikke enkelt dette, og ikke noe jeg unner min verste fiende.

Jeg håper dere alle blir gravide fortere enn svint og at spiren sitter!

Skrevet

Nå har jeg akkurat drukket en kopp med salvie-te, ikke særlig imponerende!

Smaker ikke godt, så holde for nesen mens man drikker fort teknikken fungerte bra:D

Nå skal jeg ta en pause herfra fram til neste mens, håper det kan være med på å ikke få meg til å stresse:) Har hatt 2-3 uker fra jobben denne pp, så krysser fingrene for at det gjør susen:D

*Snaks*

Skrevet

Ser ut som vi er mange som nettopp har startet eller skal starte med utredning... Blir spennende tider framover! Til dere som allerede har vært utredet opp og ned og i mente, og som har flere mislykkede forsøk bak seg... Håper det blir deres tur nå! Og håper du MK73 står først i køen...!

Ønsker alle sliterne ei god uke!

Skrevet

Tusen takk for det, blåmeis :-)

Når det gjelder utredning, så får dere jo bare spørre om dere lurer på noe. Vil jo være mye erfaring tilgjengelig gjennom denne tråden.

Godnatt!

Skrevet

heii!

skulle gjerne ha lest gjennom alle innleggene, men det var litt mange nå!

så jeg vil bare si hei og at jeg også betegner meg som sliter:-)

Det er jammen ikke bare enkelt å ønske seg barn! men så utrolig hyggelig når man endelig blir gravid!

Jeg har en sønn på 14mnd som vi fikk til etter 1 1/2 år med prøving:-)

Skrevet

finnes et eget forum for slitere her inne da:)

Skrevet

Jo, jeg har prøvd det, men der er det enten helt stille, eller bare prat om prego.

Kan vi ikke ha en liten tråd her også???

Skrevet

Hei alle sammen!

Her kjente jeg igjen mange nick ja, trist å se at dere fortsatt er prøvere, samtidig som det jo føles litt godt også, at man ikke er så fryktelig alene om saken.

Vi har prøvd i ca 1 år. Har en liten jente på snart 3 og et halvt. Håper virkelig at noen av "Jippi, jeg er gravid"-trådene kan signeres med noen av våre nick snart. Super mye lykke til, jenter.

klem cat

Skrevet

Vi får håpe det blir mange positive tester her før året er omme!!

Har sååå lyst til å få det til denne pp, eller neste!! :D

Er lov å håpe!!

Skrevet

Ja krysser fingrene for at det er mange av oss som kan flytte inn i et terminforum før året er omme!:) Hvordan ligger dere an i syklusen? Her er det 2 dager siden jeg hadde EL, men klarer ikke å være spent.. Når mensen har kommet de siste 38 mnd, så regner jeg ikke med at det blir noe annerledes denne gangen. Selv om det hadde vært supert om vi fikk det til selv, rett før vi skal i gang med prøverør:)

Skrevet

kjempe fint med en slik link!=)

jeg ble lykkelig gravid to mnd. etter jeg slutta på p-pillen! når jeg var 12 uker på vei ble jeg sendt til tidlig ultralyd grunnet blødning, der viste det seg at fostre hadde dødd i uke 8! utrulig trist!! har nå merket at det ikke er så enkelt å bli gravid som mange tror! er nå i snart 4. prøve mnd. men ingenting har skjedd.. vet det er "ingenting" for noen som har kanskje prøvd i flere år.. men bare en mnd føles jo ut såå lang tid når du føler alt ligger til rette og vi har gjort alt vi kan for å bli gravide, så blir utrulig skuffet når den berømte tante rød kommer som vi alle er så glade i!! venter mensen i løpet av uka.. har en følelse av at den kommer også.. sist gang jeg ble gravid måtte jeg opp å tisse 1- 2 ganger allerede 1 uke før "tid for mensen"... så ingen slike tegn du gitt... jeg vet nokk hva jeg ønsker meg til jul ja!! posetiv graviditetstest!!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...