Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ringt rundt til en del gynekologer i Bergen i dag, og det virker som om det er helt umulig å komme til før i februar 2010. For en som klør i fingrene etter å komme videre i prosessen er det veeeeldig lenge til februar!

Er det noen som kan anbefale en gynekolog i Bergensområdet?

Jeg har vurdert å heller gå privat (regner med at man kommer fortere til da), men jeg er litt bekymret for at det kan bli veldig dyrt. Man må vel gå et par ganger til gyn i forbindelse med hvert forsøk?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140930188-ventetid-for-gynekolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn som jeg har forstått det, skal dere på offentlig klinikk i Norge? Da overtar de alt når dere blir henvist videre, dvs. at ultralyd i forkant av inseminering er med i behandlingsprisen på 1500 kroner pr. forsøk.

Men, det blir gjerne en del besøk i forbindelse med at henvisning/søknad skal sendes inn, og skal du ta ultralyd med kontrastvæske i tillegg, koster denne en del. Jeg betalte 1300 pluss de 280 som var standardhonorar (de 1300 er ikke slike man får med i frikortgrunnlaget).

Alt i alt hadde jeg to vanlige ultralyder og en med kontrastvæske pluss en del turer innom på bestemte dager i en syklus for å ta blodprøver. så det tar en syklus å få fullført søknaden. Så den delen kan bli ganske dyr privat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...