¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Så koselig å se at du har kommet over til 1. trimester!! Gratulerer med spire i magen Hvor langt på vei, og når er termin?
Carina har to små gull Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Denne vil jeg også signere på Gratulerer så masse -68mamma
-68mamma Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg tør egentlig ikke flytte inn hit - er bare innom og snuser litt av og til - er så redd for å være for hovmodig og miste... Leste at kvinner på min alder har 50% sjanse for å miste 1.trimester. Men kjempekoselig av dere å spørre etter meg da ! *rørt* Er såvidt 4+4 eller noe slikt - termin 16.juli :-) Åh...jeg håper håper håper at dette blir noe av !!!!! Hadde passet så perfekt med baby i juli - da har mannen fri og slipper å ta ulønnet fri for å ha 2 "pappa-uker". Kjenner en del murringer - har dere det ? Ømheten i brystene har også tatt seg litt opp siste dagene. Hva kjenner dere ? Skal på UL den 18/11 - må se om det er noe der inne :-) Men det er så lenge til ! Må bare prøve å glemme dette litt, ellers blir det helt forferdelig å vente så lenge med å vite.
Jada-har fire små Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 he he, jeg skal også på UL 18.nov og er omtrent like langt på veg som deg:) Har litt murringer jeg og, helst på kvelden. Har ømme bryster, ikke veldig, men kjenner godt når jeg klemmer. Ellers pleier jeg ikke ha særlig mye symptomer. Gratulerer så mye da!!
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Så hyggelig å se deg her inne! Grattis! Hadde en del murring i magen i starten, både på den ene og den andre sida og midt i. Ja, takk, begge deler, liksom! Var også rimelig øm i puppene i starten. Er nå 9+6 i flg menstermin og er ikke så veldig øm i puppene lenger. Er desto mer trøtt (det ble jeg forsåvidt med en gang, men) og til tider rimelig kvalm. Og, jepp, er utrolig så sakte som tida går.... Dog synes jeg å huske den snegla seg eeeeenda saktere avgårde da vi venta førstemann, da var det jo bare vi voksne. Nå går jo ettermiddagene fort avgårde, og plutselig er det kveldsmat og stell og legging av den vordende storebror og så... sovner allefall jeg. ;P Lykke til!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2009 Skjønner godt at du er holder igjen. Jeg gjør det jeg også. Har litt dårlige erfaringer med å så langt ha mistet 3 av 5 ganger. Er det sant at det er så stor sannsynlighet for å miste på din alder? Ja,ja min erfaring er at alder ikke behøver å ha noe å si. Min gravidkarriere har jo vært i midten og slutten av 20, årene. Var 24 da jeg startet prøvingen på datteren min, og er jo 28 snart 29 år nå. Da jeg gikk gravid med datteren min ble jeg kjent med ei som i dag er blitt ei venninne. Hun er på din alder og spiren satt med engang der, og hun mistet ikke. Jeg hadde masse murringer og menssmerter fra 1 uke før IKM. Murringene har det blitt mye mindre av. Har det nesten ikke lenger i det heletatt. Har litt ømme pupper og nippler, svimmel til tider, hatt litt halsbrann, treg mage og kvalm. Skal også på ul 18/11 på Ahus. Hvor skal dere på ul? Var forresten på ul hos priv gyn i dag. Jeg har fått henvisning fra fastlegen. Betaler bare 100,- i egenandel pr. ul. Skal tilbake 26.nov. I dag var det en liten minibaby med viftende armer og sparkende bein der inne. I dag målte han den lille til å være 33mm dvs at jeg er 10+2. Jeg vet jo at jeg maks kan være 10+0. Sånn er det jo nå da, de vokser litt i rykk og napp. Han mente den lille ville være rundt 70mm den 26.november. Tenk at de vokser så fort! Det som er så "kjipt" er jo at den lille var jo så søt allerede.. Jeg skal jo liksom holde følelsene for den lille litt på avstand enda da.. hvis du skjønner hva jeg mener med det? Man prøver jo å beskytte seg selv litt.. selv om jeg ikke er så sikker på at det funker... Oj, dette ble langt dette. Ønsker alle sammen virkelig lykke til!
Jada-har fire små Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 heldig du som har kommet så langt:) Jeg skal på volvat. Måtte bestille privat, for har ingen god nok grunn til å få henvisning:). Men har selv mistet i ma en gang og vil gjerne vite det tidlig om det ikke er noe liv der.. Den gang gikk jeg til uke 13 og så hadde det vært dødt siden 6.uken...Det er mange år siden nå, og etter det har jeg fått to nydelige barn:)
-68mamma Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Jeg skal også til privat gyn (Oslo City) - så morsomt vi er tre stk som skal samme dag ! :-) Det koster skjorta (1100,-) men jeg orker ikke gå og ikke vite om alt er bra. Hadde også en MA før jeg fikk mine to barn - oppdaget i uke 10 men hadde vært dødt et par uker. Kunne vi bare skrudd tiden dit med en gang !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå