Anonym bruker Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 noen med erfaring fra brystreduksjon og/eller mageplastikk etter svangerskap og fødsel? jeg fikk en jente for snart 4 mnd siden ved keisersnitt og har fått veldig hengemage/hudfold over arret. Det er vanskelig å finne klær, særlig bukser som sitter pent. Store pupper har jeg vel alltid hatt og de har ikke akkurat blitt mindre nå! Hadde vært fint å høre fra noen andre om erfaringer rundt dette. Når dere gjorde det og hvordan resultatet ble. jeg tenker veldig på å forsøke å få operert både bryst og mage dersom jeg får støtte til dette på medisinsk grunnlag.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Har ikke gått gjennom dette selv, men mageplastikk anbefaler de at du venter med til etter at du har fått de ungene du vil ha.. Er ikke anbefalt med graviditet etter ett sånt inngrep..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 enig med den over- er kjempeviktig med både puppene og magen at du gjør unna graviditeter først!! om ikke så er deu med stor sannsynlighet tilbake til start, og det er jo litt dumt å gå igjennom alt det for "ingenting" Jeg har ikke tatt mageplastikk, men fettsuging av hele magen og hoftene, gjorde dette 3 uker før brystreduksjon. En ganske tøff periode som mamma til to små under 3 år, yngste var da 11 mnd og må følgelig bæres en del. Du er helt avhengig av å ha fullstendig avlastning i lengre perioder, slik at du tar det med i betraktningen og planleggingen men når det er sagt, så er jeg så utrolig fornøyd, og angrer ingenting!!!! Kjempemotiverende for både diett og trening!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå