Gå til innhold

Strømpebukse med antiskli på knærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet vil forhåpentlig vis få dreisen på krabbingen etterhvert, men vi har så glatt stuegulv og knærne sklir utover. Mener jeg har sett strømpebukse med antiskli på knærne, men vet ikke hvor. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte på Spar Kjøp iallefall :)

Synes ikke de virker, men det kan være fordi de er litt store enda... :)

Skrevet

Vi har også kjøpt på Spar Kjøp og jeg synes heller ikke de virker helt... Knærne har en tendens til å skli ned under kneskåla og da har de jo ingen virkning!

Skrevet

Jeg fant de på nett og om de ikke funker sparer jeg de pengene. Dumt egentlig, hadde vært så genialt.. :*/

Skrevet

Jeg synes de med antiskli på knærne fungerer fint, så lenge strømpen passer ja. Ellers har jeg forsøkt å kline silikon (type tette lister på baderom) på knærne, og det fungerer utmerket! Prøv på en strømpebukse som du ikke liker. Jeg klinte det bare utover med fingrene og lot det tørke over natta. Tåler godt vask også :-)

Skrevet

Å det var en god ide, tror faktisk vi har noe slikt i kjelleren. Takk, takk :)

Skrevet

Har akkurat kjøpt en skikkelig god en hos Reflex, med antiskli under foten og på knærne. Og så er den i ren ull så er god og varm for gulvaktivitet:)

Men de var litt store i str. de må passe akkurat for at det skal funke, ellers så sklir den jo overalt. Hos oss funka det å ta en runde i tørketrommelen, da krymper jo ull litt.

Skrevet

jeg har strømpebukser fra safa med antiskli. Har sett at de selger de på bogerud :) veldig fornøyd kunde her i allefall. God passform,padding ved anklene samt innkrympet rundt anklene så ikke tåpartiet blir 3 mil langt og strømpebuksa ikke sitter der den skal

Skrevet

Jeg har kjøpt Safa fra Sparkjøp. Skal prøve etterhvert på han. Bare fire mnd enda, så det er en liten stund igjen.

Et annet tips er å kjøpe pop-up-maling på hobbybutikken og lage striper eller prikker på knærne på en gammel strømpebukse. Da bestemmer du jo selv hvor anti-sklien skal være og kan passe på at den blir akkurat på kneet..;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...