Gå til innhold

Sex 2 - 3 dager før EL! Gutt eller jente? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre med erfaringer om når en hadde samleie, har dette noe å si? Vi hadde sex både 2 og 3 dager før EL og lurer på om dette kan indikere gutt eller jente?

Vi har da 2 nydelige gutter fra før, men husker ikke om vi da "gjorde det" før eller etter EL. Hadde jo vært stas òg med ei lita tulle.. ;)

Blir spennende dette :)

Takk for svar!

Fortsetter under...

Hmmmmm 3 dager før ville jeg trodd jente.

2 dager før ......?

De sier jo at jentespermen lever lengere så de ville vel overlevd 3 dager muligens.

Guttespermen er jo raskere så jo nærmere eggløsning ville jeg trodd gutt.

Vi hadde sex på selve eggløsningsdagen denne gangen i forsøk på å få en gutt, og det gikkk så det suste det :D

• 4 uker senere...

Jeg har 2 gutter og hadde sex flere dager før EL begge gangene. Denne gangen kjører vi på litt når det passer, stresser ikke, men jeg ønsker så hjertelig velkommen en gutt til dersom jeg blir gravid :) Gutter er herlige.

Ikke at jeg blir skuffet om det blir jente, men jeg ser nok på meg selv som en guttemamma :)

Vi har hatt sex både flere dager før EL og i EL, så for meg har det ikke hatt noen betydning. Men vi har heller aldri stresset med det... Når vi har ønsket oss et barn til, har vi hatt ekstra mye sex etter mens, og frem til etter EL.

Jeg har 3 gutter fra før og venter nr 4. Vet ikke hva det blir, men jeg også ser jo for meg at jeg er en guttemamma jeg også:) Men det ville vært en ekstra bonus om det ble en jente:)

Eneste som er helt sikkert, er at det er den sjønneste babyen i verden for oss!:)

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...