Gå til innhold

Var på ultralyd i dag :)

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en sprell levende liten bamsemums på ultralyd i dag som sprellet både med armer og bein. Ble kjempe sjarmert jeg! For en nydelig liten skapning. Ble satt tilbake 6 dager, så nå er jeg 9+1 i stedet for 10+0, men det gjør ingenting :) Var så godt å se at alt stod bra til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140929404-var-p%C3%A5-ultralyd-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei SparDam

Det var jo kjempebra nyheter :)

Godt å endelig høre noen godnyheter her inne!

Vurderer å bestille en tidlig ul selv, men skal vente til etter svangerskapskontrollen vi skal ha om 1,5 uker.

Vi må vel gå privat hvis vi vil ha time før uke 18-20?

Så bra!! sikert kjempekjekt å sjå! sa dei nåke om dei kunne sjå kjønnet på babyen? eg har så lyst å vite det så tidlig det lar seg gjøre og skal på ul på ca samme tid som deg :-) mulig det er litt tidlig då, men håpe håpe :-)

De kan ikke se kjønn før tidligst i uke 14 har jeg hørt. Kunne bare se konturer av ansikt, en rund liten kropp, armer og bein som sprellet. Ingen detaljer :) Skal på ny privat ultralyd i uke 14 jeg da. Har bestilt den selv. Denne timen jeg var på i dag fikk jeg henvist av legen fordi jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei pga uregelmessig mens de siste månedene :) Det var hos en privat gynekolog, men gratis fordi jeg ble henvist av fastlegen.

Så utrolig deilig! Det er jo et lite under. Gleder meg til jeg skal se en liten en sprelle også, og få se hjertet dunke. Hvordan tar de UL når man er rundt 9 uker? Er det fortsatt innvendig?

Tenkte å ta med meg samboeren min neste gang slik at han blir litt involvert også, men har ikke lyst til at han skal se meg ligge der å skræve. Ikke det at han ikke har sett det før altså....;) men fortsatt ikke så veldig all right. Er nemlig så trang plass der at han må ende opp med å stå nede ved beina sammen med gyenkologen..hehehe...

Annonse

Det var innvendig ul. Tok også en celleprøve fra livmorhalsen. Var litt ubehagelig fordi jeg begynte å blø litt, men gynekologen sa at dette var helt normalt. Du kan glede deg MOsI. Det er helt fantastisk å se sprellemannen + hjerteslag :) Fikk også med meg et bilde av knøttet. Var stas å ha med "bevis" til mannen at det var noe der inne slik at det blir litt virkeligere for han også :) Dette er forresten baby nr 3 på oss så vi har gjort dette noen ganger før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...