koseputa Skrevet 5. november 2009 #1 Del Skrevet 5. november 2009 Hadde vært moro å bli litt mere kjent med dere som har tvillinger i magen:) Jeg er 29 år gammel, er samboer, har vært sammen i 13 år, har planer om å gifte oss, men begge to er veldig trege når det gjelder akkurat det... Vi har en sønn på 15 mnd, og venter tvillingjenter i januar, har termin 22 januar. Håper at de klarer å vente i magen til vi kommer til januar:) Nå er jeg 29 uker på vei, formen er for det meste ganske fin.Får mange kommentarer om at magen min er liten ift.at det er to der inne, men det er vel gjerne fra nå den virkelig begynner å vokse:) Tvilling 1 ligger med hodet ned, mens tvilling 2 ligger med hodet opp, så ho presser litt på, vanskelig å sitte rett opp og ned for tida.Tvilling 2 er størst og det merkes.Mye liv i magen nå. Vi har ennå endel ting å klargjøre før de kommer, vi må kjøpe ny bil og vogn. Også må vi bli enige om to fine navn:)Vanskelig... Blir jammen spennende dette!!!! Blir nok endel utfordinger i tida som kommer, men blir nok masse moro og:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140929177-hei-jenter-skal-vi-ta-en-liten-presentasjonsrunde/
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 5. november 2009 #2 Del Skrevet 5. november 2009 Alltid gøy å skrive om seg selv :-P hihi! Jeg blir 21 i desember, er samboer og forlovet og har vært sammen litt over 4 år. Har en gutt som blir 3 i slutten av januar og venter tvillinger, gutt og jente, 3. mars. Formen min og er ganske grei, varierer endel fra dag til dag. Går til fysioterapeut to ganger i uken nå med bekkenet og er ellers sykemeldt med samme grunn. Synes magen er blitt SVÆR men i følge legen så er den visst ikke sånn unormalt stor, er nok bare jeg som ikke helt kan se for meg hvordan den skal se ut på slutten.. :-P Tv. 1 (jenta) ligger med hodet ned og til høyre og tv.2 (gutten) ligger med hodet opp og til venstre, men er bare i uke 23 enda så er ikke så problematisk foreløpig :-) Vi også har mye å klargjøre før de kan melde sin ankomst. Driver og pusser opp nytt rom til storebror så tvillingene kan få det som er nærmest vårt og neste helg skal vi på besøk til mine foreldre å dra dem med på IKEA for en skikkelig shoppingrunde! Forhåpentligvis kommer senger, madrasser, dyner, stellebord og endel dill i hus da :-) Vogna kjøpte jeg på finn før vi hadde vært på ordinær UL (fikk vite at det var tvillinger på tidlig UL) var et røverkjøp og vi er kjempefornøyd! Bilstoler har vi en av og skal få den andre av broren til min samboer og madammen da de ikke har bruk for den lenger og vippestoler skal vi låne også. Lekegrind er et must denne gangen og blir mest sannsynlig kjøpt på finn, resten får vi ta sånn hipp som happ tror jeg, og hvis vi kommer oss velberget over jula så skal vi si oss fornøyde. Mye utgifter med TO nye små! Navna har vi vært så heldige å finne allerede og valget falt på Isak og Iselin <3 nydelige navn synes vi :-) Går en veldig spennende tid i møte, med maaaange utrfordringer, men håper gledene overskygger alt styret :-) Er så heldig og ha snille foreldre og svigerforeldre som alltid stiller opp, pluss mange gode venner så dette tror jeg skal gå veldig fint :-) Lykke til til oss alle med to i magen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140929177-hei-jenter-skal-vi-ta-en-liten-presentasjonsrunde/#findComment-140931275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå