Gå til innhold

Da gikk det ikke denne gangen heller....men tross alt positiv likevel :)

Anbefalte innlegg

Klinikken sier at "vi VET det går til slutt", så da får jeg vel bare tro på det da, eller? :)

Skal inn imorgen og snakke om de to fryseeggene jeg faktisk klarte å produsere denne gangen, pluss at jeg vil ta en prat om egg og kvalitet. Så det går da fremover. Får fortsette å hive innpå vitaminer, wheatgrass og forhåpentligvis slå til med enda bedre egg neste gang (har ikke tro på eskimoene mine av en eller annen grunn).

Fortsetter under...

Så flink du er som greier å tenke positivt allerede...kan jeg få komme på kurs...

Ja legen min sier også at det er ingen grunn til å gi opp og vær positiv...men hvor lenge må man vente da...likevel gir det jo håp...og du er jo bare barnet enda!

Tenk om en av eskimoene er babyegget på dette kullet?

Vi år holde motet oppe litt til Sitron!

Stor klem!

Uff, så trist Sitron! Men KJEMPEFLOTT at du klarer å se fremover og tenke positivt. Da blir jo hverdagen så mye enklere :)

Også har du jo egg på frys!!! Det er det ikke så mange som har. Jeg skal heie på eskimoene dine jeg :)

STOOOOOOR KLEM

Tusen takk jenter, det hjelper meg å tenke positivt ved å være inne her og snakke med dere flotte damer, skal jeg si dere.

Og så hjelper det også å ha en bra klinikk med gode folk som er dyktige og i tillegg har ekte omsorg. Og som påstår det skal gå til slutt og nekter gi seg også.

Og så er jeg jo sta som nøkken, så jeg har bare bestemt meg for IKKE å gi opp noensinne. Og da er det bedre å tenke positivt mens man er sta og står på enn å tenke negativt, ikke sant?

Det ordner seg for snille ass-befr-piker. Stor klem!

Syns du har en super holdning!! Det blir tilslutt, men det kan ta litt tid. Som legen "vår" sier, tar det normalt litt tid å finne gullegget, også for de som gjør dette på den naturlige måten:-) Så ikke gi opp!! Skal hente ut i morgen, men er av en eller annen grunn ganske så avslappa denne gangen. Kanskje fordi man ikke orker å gire opp forventningene hvis det ikke går...

Vi har bestemt oss at hvis dette ikke lykkes, tar vi oss en lang pause og koser oss med jul og nyttårsfeiring uten sprøyter og hormone:-)

Ønsker deg uansett lykke til videre!! Klem

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hmmmm.... synes du er kjempetøff som klarer å se fremover og ta ting på en positiv måte!

Kan jo være at disse eskimoene dine klamrer seg fast vet du, det kan jo være en grunn til at du endelig fikk noen på frys ;)

I alle fall så har jeg troen på at det hjelper å tenke positivt, tror kroppen blir mere fornøyd og at det kanskje er enklere for eggene å grave seg ned i tide :)))

Når jeg hadde lagt meg for kvelden (etter innsett og før jeg tester) pleide jeg å legge hånden heelt nede på magen og se for meg at egge(ne) hadde det varmt og god og lunt. Sa til de(t) at nå måtte de grave seg ned og klamre seg fast :) Hehe :))

Bra holdning Sitron...jeg er som deg..skal få det til...men det blir litt tøffere når du har passert 8 forsøk å være positiv må jeg innrømme...

Satser som sagt på eskimoene...

Klart det er tøft, skulle bare mangle. Men skjønte jo allerede for et par-tre dager sidn hvilken vei det gikk, så har liksom fått rista av meg den verste skuffelsen for denne gang. Selv om humør ikke helt på topp riktig enda, trenger vel noen dager til på det.

Er jo fortsatt trist, men så prøver jeg å tenke litt realistisk på det, og tenker at det bedrer absolutt ingenting om jeg går rundt og er trist og lei meg - heller motsatt så forverrer det ihvertfall psyken og kanskje kroppen også, for alt jeg vet. Mentalt sett har jeg jo valget mellom å bestemme meg for å vær positiv eller ikke. Koster jo litt å "vri hodet sitt" i positiv retning, men det går faktisk om man er bestemt på det.

Så hjelper det jo på at klinikken sier at det går før eller siden, de er ikke i tvil om det. Hadde de vært litt sånn "tja..." så hadde jeg nok vært mye mer negativ og lei meg tror jeg.

Som dere sier jenter, positive tanker sprer positive vibber i kroppen. Vi får prøve se lyst på det, da blir alt så meget bedre.

Neste gang skal jeg også fortelle spirene at de må gro godt fast ;) Godt tips, hehe!

Hmmm det glemte jeg og....det må jeg huske. (Si at de må sitte fast altså...)

Jeg har konkludert med at dette forsøket ble for tøfft rett og slett pga den beinharde spraykuren på 8 uker...det ble rett og slett for lenge og for mye for kroppen...når man er såååå sliten er det kanskje ikke rart at eggene ikke fester seg og at man blir slått i bakken ved negativt resultat...

Jeg fraråder ALLE en så lang sprayrunde...angrer veldig på at jeg ikke sa fra underveis...jeg er litt sau i denne prosessen...

vel...nå går det bare oppoverbakke...gleder meg til alle hormoner er ute av systemet...

Vrir hodet rundt fem ganger om dagen...håper det spretter rundt om ikke så lenge :-)

Nurket: Har aldri prøvd langt regime selv, men har en fjern slektning som ble så satt ut av det at hun meldte pass til slutt. Lå bare på sofaen og klarte ikke engang løfte og snakke med sin da lille datter på drøye året. Så skjønner at det må være veldig tøft ja. Du får glede deg over at nå blir det kort regime, og det er egentlig helt ok! :)

MK73: Leste at det ikke gikk bra for deg heller, det var veldig synd. Håper du ikke er altfor altfor trist. Lykke til i tenkeboksen, og veien videre om det blir ny runde med ivf eller adopsjon. Klem.

Annonse

Du Sitron...det var jammen godt at du skrev...har følt meg HELT KOKO denne gangen...men dess mer jeg tenker over det...dess mer logisk blir dette...takk!!!

(Beklager å bruke din tråd til mitt babbel...)

Synes det er hyggelig å høre hvor positiv du er. Må være godt å høre fra klinikken sin at de har troen på dere med at dere kommer til å klare det. Må jo ligge NOE i det, hvis ikke hadde de sikkert ikke sagt det;-)

Jeg får nå i meg vitaminene og mineralene som er i "Gravid". Regner da med at jeg får i meg det jeg trenger. Tar omega 3 også. Men hva er wheatgress, og hvilken effekt skal det gi? Hvor kan man få kjøpt det?Kanskje jeg skal prøve noe sånt også?

Det tenker jeg også, de hadde ikke sagt det om de ikke hadde ment det, vet at de er ærlige på slikt (har for sikkerhets skyld sagt ifra at jeg ikke vil ha trøstesnakk men ærlig snakk :)

Jeg er altså ikke sikker på dette med wheatgrass (hvetegress), men jeg tok det før jeg starta på forrige runde, og da hadde eggkvaliteten min bedra seg ganske mye (men tydeligvis ikke nok). Så det gjør ihvertfall ikke vondt verre. Har lest endel om det på amerikanske websider, virker som om folk får ned FSH'en sin og bedrer kvaliteten noe. Du kan kjøpe det her:

http://www.kinsarvik.no/VarelistingPrProdusent.aspx?vis=3&produsentid=LIFE%20STREAM

V får satse på neste gang, håpefull, den som venter på noe godt osv... :o) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...