Dearest Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Eg blei plutseleg veldig nysgjerrig: Kva for ei form av namnet likar du best? Tankar om kvart av dei? Magne Magnar Magnus
Gjest Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Jeg liker veldig godt klangen i Magne Men jeg synes Magnar har mer styrke og tyngde Magnus er jeg blitt litt lei av, selv om det også er et fint navn Hvis det betyr noe, er Magne det mest norrøne, han var sønn av guden Tor Min rangering blir: 1 Magnar 2 Magne 3 Magnus
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Veldig fine navn alle 3! Jeg liker dem best i denne rekkefølgen: Magne (farfar min het det, i tillegg synes jeg det er veldig sterkt) Magnar (også sterkt og stødig) Magnus (nydelig, men mye brukt de siste årene)
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Liker kun Magnus av disse tre navnene. Magnus er i tillegg et av mine favoritt navn.
prebs Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 1.Magnus - pent og klassisk 2.Magnar - litt kult, men litt tungt 3.Magne - pent, litt tamt
Miranda C Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Magnus er det eneste jeg likte her, men det er kjempefint!
Abracadabra Skrevet 5. november 2009 #8 Skrevet 5. november 2009 jeg er enig i at magnus er litt "oppbrukt". magne er fint, men magnar er hakket tøffere!!
Juli.mamma til 4. Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Magnus!! Min eldste sønn heter det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå