Grateful mom Skrevet 5. november 2009 #1 Skrevet 5. november 2009 Kan dere huske hva de første symptomene deres var? Vi driver og prøver iherdig nå om dagen. Hvor fort kan man egentlig begynne å kjenne noe som helst antydning til at det kan være noe på gang? Har ei datter fra før, men har jo glemt alt nå.. Eneste jeg husker er at jeg fikk ekstremt ømme bryster i begynnelsen, og det var før jeg hadde tatt test og skulle ha mensen igjen. Andre ting?
juni2010mamma Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Ømme bryster og menssmurringer. Trodde jeg fikk mens hele tiden men den kom jo ikke. Tok test tre dager etter ventet mens og den var positiv:) Noe jeg viste før jeg tok den, akkurat det samme sist jeg ble gravid
nysnupp Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Får håpe du snart blir gravid da Det jeg merket meg før jeg tok test var ømme bryster, også var jeg mye svimmel og trøtt...
GuttemammaX3 Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Ca en mnd siden jeg testet positivt, var ganske sikker ca en uke før forventet mens pga veldig ømme bryster, enormt søvnbehov, og vondt i hoftene og "stråling" nedover det ene låret, som jeg kjente igjen som bekkenløsningssmerter fra forrige svangerskap....
-68mamma Skrevet 5. november 2009 #5 Skrevet 5. november 2009 Er bare 4+2, men ingen symptomer - føler mensen kan komme hvert øyeblikk.... Har ikke hatt noen tegn i de andre tre svangerskapene så tidlig heller -det kommer gjerne rundt uke 8 hos meg.
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 5. november 2009 #6 Skrevet 5. november 2009 Hei jeg er 4+4... Var først igår jeg kjente noen symtomer.... Hadde kunn ømme bryst, men det har jeg alltid før mens! Men jeg har tatt 2 graviditetstester, og begge var positive! <3
Marika:):) Skrevet 5. november 2009 #7 Skrevet 5. november 2009 Vi har også prøvd iherdig siden mai. Trodde ikke det skulle ta sånn tid for med sønnen min på 2,5 år så gikk det på andre forsøk. Denne gangen hadde vi sex også dagen etter at eggl.testen slo ut:) Det var vi for slitne til de forrige rundene. Jeg tror jaggu det var avgjørende. Nå sittern i alle fall. Testene var soleklare for et par dager siden, og nå kjenner jeg at trøttheten begynner og noe ømhet i brystet.
Grateful mom Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 Takk for svar! Syns bare det er så kjedelig å vente på mensen.. Den skal etter planen komme 14. nov. Jeg har ekstremt stabil syklus (på den 28. dagen, og nesten samme kl.slett), så iflg eggløsningskalkulatoren på babyverden var min fruktbare periode 28./29. okt til 02. nov el noe. Vi hadde oss hver dag fra 26. okt til 04. nov, bortsett fra 2 (kanskje meget viktige dager), 31. okt og 02. nov... så må vel bare vente og se. Har i det siste fått økt utflod og begynt å svette mer av en eller annen grunn, men det er sikkert fordi jeg leter etter symptomer.. haha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå