Gå til innhold

Hvordan går det med uke 45 jentene!!??

Anbefalte innlegg

Jeg hadde innsett i går (Onsdag), så er på rugedag nr 1 i dag:)

Jeg er VELDIG oppblåst i magen, kvalm til tider og kjennes ut som om magen min har fått litt "bank"! Hehe!

Jeg er veldig spent og er redd for å gjøre noe galt, spise noe galt og tør nesten ikke å gjøre noenting...

Har dere gått opp noe særlig i denne tiden med medisiner og behandling?

Føler at det er "noen" der inne nå... Prøver å sende masse kjærlighet til livmoren og håper at lille Mille klorer seg fast:))

Fortsetter under...

Hei. :)

Jeg hadde også innsett i går. :) Så da e vi helt på likt. Jeg tenker også akkurat som deg. E så redd for å gjøre noe galt. Va f.eks. ute å henta ved i dag tidlig. Beg. å surre med at jeg kanskje hadde løfta for mye og for tungt etterpå og at det kanskje kunne være skadelig osv (og det va ikke mye ved jeg hadde med meg inn altså...:)... og så drakk jeg en kopp kaffe...og mange sier jo at man skal være forsiktig med koffein osv...så da beg. jeg å lure på om kanskje det hadde skada noe inni der...blir jo helt skrullete..hehe... tror vi bare må prøve å lene oss tilbake og slappe av...lettere sagt enn gjort selvsagt.. :) men de på klinikken sa at det e ikke noe vi kan gjøre fra eller til nå...viss eggene ikke vil dele seg mer, så gjør de ikke de uansett om jeg drikker en eller to kopper kaffe...

Jeg e også veldig mørbanka i kroppen. Har vondt i magen og nedover lårene...og føler meg veldig oppblåst. Tror jeg har gått opp et par kilo i løpet av medisinperioden...

Kor dere holder til? Vi e på medicus i Tr.heim.

Å, så morsomt at vi er helt likt!

Uff, ja... Man blir helt over-nervøs!

Er helt sikker på at litt vedhenting og en kopp kaffe ikke har hatt noe negativ innvirkning på resultatet:)

Men, som du sier så er det veldig vanskelig å ikke tenke slik som vi gjør!

Har googlet litt rundt for å finne ut hva slags kosthold osv det er best å holde seg til. Men, finner ingenting...

Så god, norsk og sunn mat er vel det beste:)

Jeg har spist lav-karbo i mange år.

Men, nå har jeg til og med begynt å spise litt karbohydrater i form av litt poteter, pasta og ris for å gi spiren et allsidig kosthold...

Men, det er vel ikke så mye vi kan gjøre fra eller til...

Vi bor på Østlandet og har vært på St. Olavs i Tr.heim til behandling:)

Dere bor i Tr.heim eller?

Vi bor litt utenfor Tr.heim. :)

Satte du inn ett eller to egg da? Jeg fikk satt inn to. De va 4-delte begge to, så håper at iallefall ett av dem ska klamre seg fast der inne. :) Fikk også 3 egg på frys som alle va 8-delt, så jeg e kjempefornøyd med denne runden. :) E vårt 2. forsøk. Blir det ikke noe nå, så venter vi til februar/mars tenker jeg. Skal på ferie i slutten av januar så da e e det jo greit å ikke holde på med forsøk. Og så e det vel greit at kroppen får hvile seg litt etter alle medisinene. Men det kommer ikke til å bli noe av for vi skal jo selvsagt lykkes denne gangen!! Off course! :)

Annonse

Jeg fikk satt inn et egg i dag,så er igang med ruginga nå jeg også:)

Sitter her i sofen med beina høyt og en varmeflaske på magen....

Får bare tenke positivt å håpe at spira fester seg, blir 2 laaaaaaaaaaaaaange uker nå gitt!!!!!!!! venter i spenning med dere andre:)

Hehe, tiden går nok ekstra sakte nå ja =) Kanskje det hjelper med et prosjekt eller to?! Forslag: Lage kort, kjøpe julegaver, håndarbeid, DVD-serier, tur, kino, bøker, lage nye matretter, lage fotoalbum...

Mine prosjekter er ny jobb, ny bil og øvelseskjøring =P På sykehuset var de litt bekymra for at jeg skulle stresse, så jeg skal prøve å være forsiktig =)

Fikk forresten vite at 4 av 9 egg er befrukta, og det blir innsett 10.45 på mandag =) Gleder meg!!

Dere andre da?

God helg til alle sammen!!

Ja får finne på noe,blir jo jobbing og sånt.

er jo bare 13 dager igjen nå:) i disse tider så går jo tiden fort også,mye og forberede før jul. Tenk å få en så fin julegave som en liten spire som vokser inne i magen,vi får bare håpe!!!!!

god helg til dere alle og lykke til på mandag meg83:)

Heisann :-)

Enig i at denne ventetida er pyton,men den som venter på noe godt,venter ei forgjeves!!

Tar videreutdanning for tida,så benytter da denne ventetiden til å gjøre litt oppgaver og holde meg a jour med skolen :-)

Ikke alltid jeg klarer å konsentrere meg,men pyttsan!!

Kommer nok til å teste litt før jeg skal,så ca torsdag..tror jeg.

Har egentlig ingen og mange "symptomer".

Føler det har vært så forskjellig alle gangene,t.o.m den gangen jeg fikk positiv test,så gidder ikke innbille meg ting..;p

Dessuten så gjør jo eggløsningssprøyta sitt (har tatt tre denne gangen),og disse vagitoriene selvsagt..

Men håper på positive tester jenter!!!!

Masse lykke til!!

Jeg har litt vondt på venstre side og midt på magen. Spesielt om natten når urinbløren fyller seg opp,sover ikke særlig godt da!!! håper dette ikke er galt og at alt er som det skal?? går bare å venter nå,men merker jeg blir litrt nærvøs når smertene kommer. Fikk beskjed om at jeg hadde veldig store eggposer da så kunne få litt vondt i ettertid,men måtte bare drikke mye vann.

får bare håpe på det beste å ruge videre i 11 dager til!!!!!

Jeg kan dessverre ikke gjøre deg noe klokere ang. de smertene... Håper du snart føler deg bedre!!

Jeg har i dag fått plantet inn et perfekt 8-delt egg. Utrolig gøy!! :) Fikk to fine på frys også =)

Hvordan går det ellers, folkens?

Annonse

Hei, hei!

Jeg er på rugedag 7. I går hadde jeg kraftig mensmerter fra morgen til kveld. I dag er smertene borte, men har hodepine. Kan det være at eggene har festet seg? De siste forsøkene har jeg ikke hatt de smertene, kun stikninger og murringer. Og det endte negativt.

Hei! Jeg satt inn i dag, et flott embryo ble det:)) Hadde håpet på to men fikk beskjed om at de resterende 3 var allerede på frys?!

Anyway, er megafornøyd med å ha fått 3 på frys!!! helt sinnsykt:))))

Krysser fingere for uke-45`ere og de andre som ruger;))))

Dette blir bra!!

Hei :)

Jeg kjenner saker og ting, men dette er nok først og fremst overstimulering.. Har i hvert fall ømme pupper, men regner med at det er Crinonen.. Til det motsatte er bevist ;D

Gratulerer med innsett, Nima29!! Og så flott med tre på frys!! God ruging ;)

ømme bryster i dag jeg også,trodde de skulle dette av i stad!!! ikke så vondt i magen meremen kjenner det jo,venter i spenning. Er på rugedag 5 nå, uff tida går så sakte!!!!!1 Snart helg da, så får håpe tida flyr da...

Merker jeg går og legger meg tidelig om kvelden for å få tida til å gå fortere (litt fordi jeg er veldig trøtt om dagen også da)

lykke til alle 45 jentene:)

Hadde det ikke vært befriende om de falt av?!! Er jo alltid i veien uansett ;P

Hehe, liker taktikken med å sove bort tiden ;)

Godt du føler deg bedre i magen!!

Sist gang stakk det i magen etter noen dager, da egget festet seg, så jeg er spent på om jeg kjenner noe sånt denne gangen =)

Ser forresten at vi er på samme alder, ønskeren :) Føler de fleste i dette gamet er litt eldre, så artig å treffe på jevnaldrende =) Er i hvert fall lei av å høre "Dere som er så unge har jo gooood tid"!! =P Har du mange venner som har barn/prøver å bli gravid? Hos oss har det bare poppa opp de årene vi har slitt, go nå føler jeg at jeg snart ikke kjenner noen som ikke er eller har vært gravid!! Til og med de som er endel yngre... Jaja, satser på hell og lykke nå da ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...