Gå til innhold

Da har jeg fått time til UL

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Det ble mandag 23 november.... så må vente i ca 2,5 uke til.... HÅPER tiden går fort frem til det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at du nå har fått en dato å forholde deg til, da blir alt litt mer virkelig og konkret :-)

Og tiden vil nok gå fort - det er faktisk på burdsdagen min du har fått time, jeg blir 38 den dagen...jeg gruer meg jo litt til å passere den grensen der, så dagen vil helt sikkert nærme seg med stormskritt skal du se, hehehe.

Fikk forresten beskjed på forrige UL om at jeg skal henvises til den såkalte duo-testen (blodprøve og UL rundt 12 uker) siden jeg nå blir 38. Litt skummelt, men kanksje like greit å få vite hvordan det står til. Det er jo med tanke på å påvise eventuelle kromosomfeil, blant annet. Kjenner at jeg gruner meg litt til den. Men nå får jeg først og fremst konsentrere meg om dagens UL, kl. 15.30. Håper bare så inderlig at fosteret er stort nok....

Skrevet

Jeg skal tirsdag den 24 november.. Så da får vi vente ilag vi :oD

Skrevet

Ja skjønner at du gruer deg til det A.... Men det går nok helt sikkert bra skal du se. Masse lykke til i dag! Spennende!

Natta.... En dag etter meg, det blir bra. Vi får vente og smøre oss med tålmodighet enn så lenge da... Håper tiden flyr avgårde!

Skrevet

Hei :)

Jeg har også time til UL 24 november :) jeg syntes tida går seint, er så spent!

Skrevet

Hehe, spurte deg nettopp på din træd jeg Isopora :)

Ja tiden går ulidelig sakte, men vi får prøve å fylle dagene med positive ting slik at tiden raser avgårde :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...